معرفی برندی که همه چیزش به همه چیزش می‌آید

کدخبر: ۲۵۴۴۰۱
اقتصادنیوز: « از سال 2012 تا حالا ام جی دارم. هنوز نمیدونم چه ماشینی میشه تو این مملکت خرید که قدرت ام جی رو با تناسب قیمتی به این حد داشته باشه. اصلا اذیتم نکرده و توانایی‌هاش بیشتر از اون چیزیه که نشون میده.
معرفی برندی که همه چیزش به همه چیزش می‌آید

امنیت بالا، بدنه مقاوم و زیبا، شتاب عالی، سرعت بی نظیر و آپشن‌های فوق العاده، چیزهاییه که ام جی رو دست من نگه داشته. از اول مال خودم بوده و هیچ مشکلی باهاش ندارم. رانندگی در سفر بسیار لذت بخشه. تازه خیلی هم کم‌خرجه.» این را سعید، یکی از مالکین ام جی 550 می‌گوید. سعید معتقد است حتی اگر قادر به معامله ام جی صفر کیلومتر نیستید، به خرید ام جی کارکرده فکر کنید. هزینه نگهداری‌اش آن قدر ایده‌آل است که از انتخابتان پشیمان نخواهید شد. ضمن اینکه طول عمری بلندی که خودروهای ام جی دارد، مدل دست دومش را هم قابل اطمینان می‌سازد.

اول از همه به دوام رنگ بدنه ماشین‌های گروه خودروسازی ام جی می‌پردازیم. طبق بررسی‌های صورت گرفته، تمامی خودروهای این برند مقاومت رنگ بالایی دارند، یعنی زمانی که در موقعیت خط و خش هم قرار بگیرند، تا جای ممکن ایستادگی می‌کنند. حتی در صورت فرورفتگی و ضربه، کمترین آسیب را متحمل می‌شوند.

مصرف سوخت وسایل نقلیه ام جی ، رقم آن چنان بالایی ندارد. به عنوان مثال مصرف سوخت ترکیبی ام جی 6، 7.1 لیتر در هر صد کیلومتر است. همچنین ام جی 360 توربو که مونتاژ آن در ایران صورت می‌گیرد، 6.9 لیتر در هر صد کیلومتر می‌سوزاند. ام جی شوالیه 550 نیز با 1800 سی سی حجم موتور 8 لیتر بنزین مصرف می‌کند که به نظر می‌رسد بیشترین رقم سوختی است که در میان ام جی‌های موجود در بازار ایران، دیده می‌شود.

طبق اعلام مدیاموتورز( نمایندگی فروش ام جی در ایران)، ماشین‌های این کمپانی باید به ازای هر 10 هزار کیلومتر به نمایندگی برای معاینه روغن و فیلتر روغن، فیلتر هوا و فیلتر بنزین رجوع کنند  و هر بازدید دوره‌ای حدود 200 تا 300 هزار تومان خرج برمی‌دارد. این موضوع تا حد زیادی خیال کسانی که به فکر خرید ام جی کارکرده هستند، راحت می‌کند. 10 هزار کیلومتر پیمایش، عدد قابل قبولی برای چک فنی خودرو است. از سوی دیگر مبلغ پرداختی هم در مقایسه با دیگر وسایل نقلیه لوکس، زیاد نیست. قطعات یدکی ام جی نیز قیمتی ندارند که در ذوق بزند، اما بابت بدنه کمی بیشتر حواستان جمع باشد، مانند قطعات یدکی ارزان نیست.

در سایت دیوار و در میان آگهی‌های خرید ام جی کارکرده و صفر کیلومتر می‌توان چند فروشنده قطعه ان برند را  نیز پیدا کرد. مثلا در این سایت در یک آگهی لنت ام جی GS به قیمت یک میلیون و 200 هزار تومان به فروش می‌رسد. فروشنده می‌گوید سایر لوازم جانبی خودروهای این برند نیز در فروشگاهش موجودی دارد که به خریدار واقعی تخفیف هم می‌دهد. در آگهی دیگری رینگ و لاستیک ام جی در قیمت‌های مختلف به حراج گذاشته شده است. همچنین هر حلقه رینگ و لاستیک 850 هزار تومان به فروش می‌رسد. حتی در چند مورد، گیربکس نیز به فروش می‌رسد که البته اغلب آن‌ها قیمت توافقی دارند.

کار به اینجا ختم نمی‌شود، بسیاری از تعمیرکاران تخصصی ام جی خود را در میان آگهی‌‌های خرید ام جی کارکرده معرفی می‌کنند!

 

منبع : ویرلن

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید