کیانوش‌راد: اصولگرایان بگویند نفی FATF چه هزینه‌هایی بر کشور تحمیل می‌کند

کدخبر: ۲۵۶۴۰۳
اقتصادنیوز: یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: اقدام درست مجلس و روسای قوا در تصویب FATF و همچنین اصرار در ماندن برجام حتی با کنار کشیدن آمریکا گویای درک درستی است که در این شرایط حساس تاریخی باید جناح مدعی اصولگرایی هم بدان پایبند باشد.

به گزارش اقتصانیوز به نقل از ایسنا، کیانوش‌راد در ارتباط با ضرورت توجه به منافع ملی بجای منافع گروهی در جریان تصمیم‌گیری‌های سرنوشت ساز در کشور اظهار کرد: با توجه به موضع اخیر آقای روحانی که به صراحت اشاره کردند کسانی که با طرحی مخالف یا موافق هستند باید به مردم اعلام نمایند نتایج چنین تصمیماتی چه خواهد بود؛ امروز جریان اصول‌گرا باید پاسخ دهد که از نفی برجام یا FATF چه هزینه‌هایی بر کشور تحمیل خواهد شد.

وی ادامه داد: در دولت آقای احمدی‌نژاد اصولگرایان یک پارچه از هر چه که بود حمایت می‌کردند؛ تنها در دوره دوم که این دولت با منافع آنان همسو نبود مخالفت‌هایی کردند. آنها همه با هم در موضوع پرونده‌های سیاست خارجی از جمله ارجاع پرونده ایران به شورای امنیت هم‌داستان بودند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: امروز جای تعجب است از کسانی که ادعای تبعیت بی‌چون و چرا از رهبری دارند، ‌اما در هنگامی که رهبری به اتخاذ موضعی بپردازند که با موضع آنان همخوان نیست به جریانات ضد رهبری تبدیل می‌شوند.

کیانوش راد در ادامه چنین ابراز عقیده کرد: البته جناح تندرو می‌تواند با هر امری مخالفت کند، اما تخریب موضوعی که به منافع ملی ایران باز می‌گردد اگر عملی جاهلانه نباشد قطعا در راستای بهره‌برداری خائنانه قرار خواهد داشت و ثانیا رفتار جناح تندرو با ادعای تبعیت از رهبری سازگار نخواهد بود و این چیزی جز عدم صداقت این جناح را نشان نمی‌دهند. آن ها در راستای کوبیدن دولت آقای روحانی حاضر هستند منافع ایران و جمهوری اسلامی را به خطر بیاندازند.

وی در پایان گفت: اقدام درست مجلس و روسای قوا در تصویب FATF و همچنین اصرار در ماندن برجام حتی با کنار کشیدن آمریکا گویای درک درستی است که در این شرایط حساس تاریخی باید جناح مدعی اصولگرایی هم بدان پایبند باشد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید