یک وسیله صنعتی پر کاربرد که خیلی ها نمیشناسند!

کدخبر: ۲۵۶۶۳۸
شاید برای شما هم جالب باشد که گیربکس صنعتی یکی از پر مصرف ترین انواع گیربکس در صنایع مختلف به شمار می رود که خیلی از مردم با آن آشنا نیستند. گیربکس صنعتی در حقیقت جزء اصلی اکثر ماشین های دوار در کارخانجات به شمار می رود. به عنوان مثال نوار نقاله ها ، دیگ های مذاب و به طور کلی هر ماشین دواری که نیاز به قدرت زیاد و سرعت کم داشته باشد از گیربکس صنعتی استفاده می کند.
یک وسیله صنعتی پر کاربرد که خیلی ها نمیشناسند!

گیربکس صنعتی به سه دسته کلی، و چند زیر شاخه، دسته بندی می شود. گیربکس حلزونی ، گیربکس هلیکال و گیربکس خورشیدی از جمله پر مصرف ترین انواع گیربکس صنعتی به شمار می رود. گروه کالا صنعتی با تجربه طولانی در مشاوره و انتخاب گیربکس صنعتی همواره بهترین گزینه را به شما پیشنهاد خواهد داد.

در مفهوم عام اکثر افراد با شنیدن اسم گیربکس ، گیربکس اتومبیل را به خاطر می آورند و این در حالی است که هر جعبه دنده ای که بتواند دور را کاهش یا افزایش دهد و به عبارتی تغییر در گشتاور خروجی ایجاد کند به گیربکس مشهور است. نوع دنده در گیربکس صنعتی می­تواند هلیکال یا ساده باشد. دنده هلیکال اصطلاحاً به دنده های مورب گفته می شود.

2 (2)

گیربکس هلیکال در بسیاری موارد صنعتی کاربرد دارد. به عنوان مثال از گیربکس آویز ترمزدار هلیکال در راهبر جرثقیل استفاده می شود. شرکت گیربکس شریف یکی از بهترین تولید کنندگان گیربکس آویز در ایران به شمار  می رود. علاوه بر این نوع گیربکس ، گیربکس هلیکال شافت مستقیم و Bevel Helical از جمله محصولات با کیفیت شریف در سالهای اخیر به شمار می رود. کالا صنعتی با افتخار نمایندگی گیربکس شریف را دارد.

گیربکس حلزونی که به صورت 90 درجه است، در بالابرها ، کانوایر و نوار نقاله ها ، میکسر بتن و بسیاری موارد از این دست استفاده می شود. راندمان گیربکس حلزونی پایین تر سایر گیربکس هاست اما با توجه به برگشت ناپذیر بودن گیربکس حلزونی در بعضی نسبت ها ، از این گیربکس به طور وسیعی در ایران استفاده می شود. برای دورهای بسیار پایین میتوان گیربکس حلزونی را به صورت کوپل شده استفاده کرد. سایت کالا صنعتی یکی  از بهترین مراجع برای انتخاب گیربکس حلزونی است.

گیربکس خورشیدی نسل جدید گیربکس صنعتی به شمار می رود. به این مدل از گیربکس سیاره ای هم گفته می شود. در صنایع سنگین و سبک کاربرد دارد و مزیت بزرگ این گیربکس ها به دست آوردن دور بسیار پایین با افزودن طبقات گیربکس است. استفاده از گیربکس خورشیدی در توربین بادی ، آسیاب های بزرگ ، صنایع سیمان ، صنایع فولاد و دستگاه های CNC رایج است.

گروه کالا صنعتی عرضه کننده انواع الکتروموتور ، گیربکس صنعتی ، پمپ ، ویبره بدنه و بسیاری انواع کالای صنعتی مرتبط است. در سال های اخیر با بهبود زیرساخت های موجود ، کالا صنعتی در نظر دارد از تمامی صنعتگرانی که تمایل به فروش کالای صنعتی خود بر روی بستر کالا صنعتی دارند دعوت به عمل آورده و با ارائه خدمات مشاوره به توسعه بازار این عزیزان کمک کند. لذا برای دریافت مشاوره در ارتباط با فروش کالای صنعتی بر روی بستر کالا صنعتی ، با کارشناسان فروش سایت کالا صنعتی در تماس باشید.

 

منبع : ویرلن

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از بازار سرمایه

      اقتصادنیوز:‌ شاخص کل در آخرین روز کاری هفته به رقم ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۳۸۶ واحد رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی…

    کارگزاری مفید