3 کشور اروپایی برای سفر خارجی ارزان در نوروز 98

کدخبر: ۲۵۶۶۵۶
اقتصادنیوز: اروپا از دیرباز مقصدی جذاب برای ایرانیان بوده است. تورهای اروپا همیشه به عنوان پرطرفدارترین سفرهای نوروزی در ایران شناخته می‌شود.

اروپا با داشتن ترکیب مناسبی از امکانات سفر از جمله فرودگاه‌های مجهز و طبیعت زیبا و در کنار همه این ها تاریخی پر از داستان و افسانه و بناهای باستانی یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که میتوان برای نوروز داشت. اما افزایش نرخ ارز در شرایط کنونی ممکن است بخش زیادی از عاشقان سفر را از بررسی تورهای اروپایی منصرف کند. آژانس مسافرتی ژیوار شما را با 3 تور اروپایی مشهور و ارزان آشنا می‌کند. ژیوار با کاهش هزینه‌های اضافی و  تثبیت کیفیت بالای سفر تورهای ارزان اروپا را برای دوستداران سفرهای اروپایی طراحی کرده است. همچنین ژیوار با داشتن کادر مجرب و باتجربه در زمینه اخذ ویزای شینگن هزینه‌های شروع سفر را کاهش داده است.

با 3 مقصد برای سفری اروپایی ارزان در نوروز 98 آشنا شوید.

تور 5 روزه اسپانیا

اگر از عاشقان فوتبال مخصوصا تیم بارسلونا هستید پس سال 98 را در بارسلون باشید. اسپانیا نقاط مشترک زیادی با دنیای شرق و بخصوص ایران دارد اما به واقع می‌توان بارسلون را شهر بندری زیبا و پراوازه از فوتبال در اسپانیا دانست. بارسلونا با آب و هوای مدیترانه‌ای مقصد مناسبی برای سفر است و حتی اروپایی ها هم این شهر را برای سفر انتخاب می‌کنند. بارسلونا در تابستان آب و هوای گرم خشک دارد و در زمستان‌ها معتدل و مرطوب است. برای سفر به بارسلونا بهترین زمان بهار و پاییز است. این شهر بهار زیبایی دارد و ماه‌های اردیبهشت تا تیر و شهریور تا آبان بهترین زمان سفر است. بارسلون که مهم‌ترین بندر کشور اسپانیا است به عنوان پایتخت این کشور و با داشتن ۱/۷ میلیون نفر جمعیت، پر جمعیت ترین شهر اسپانیا نیز هست. البته جمعیت این شهر با احتساب شهرهای اطراف به ۴/۶ میلیون نفر هم می‌رسد. بارسلون از مقاصد پر گردشگر به شمار می‌رود که به طور دقیق‌تر باید گفت شهر بارسلون دوازدهمین شهر در جهان و چهارمین شهر در اروپا از نظر تعداد توریست هایی است که در سال از این شهر دیدن می‌کنند.

01

شهر مادرید یکی از زیباترین شهرهای اسپانیا

تور 5 روزه ایتالیا

شما وقتی حرف از کشور ایتالیا می‌آید یاد چه چیزی می‌افتید؟ مافیا، والیبال، فیلم پدرخوانده یا ونیز شهر روی آب؟ آژانس مسافرتی ژیوار با طراحی یک تور خاص به کشور ایتالیا و شهر میلان با در نظر گرفتن تورهای آپشنال ونیز، لوگانو و کومو موقعیت سفر به ایتالیا در شرایط مالی متفاوت را بوجود آورده است. بدون شک ونیز از زیباترین شهرهای جهان است و کسی نیست که این را قبول نداشته باشد. این شهر در سواحل شمال شرقی ایتالیا و مرکز منطقه ونتو قرار گرفته است. شهر ونیز حدودا از ۱۱۸ جزیره کوچک تشکیل شده است که به وسیله کانال‌های آب به هم متصل شده‌اند و رفت و آمد در این شهر به وسیله قایق صورت و می‌گیرد و به همیل دلیل به نظر می‌رسد که روی آب شناور است. شهر ونیز جاذبه های زیادی دارد که در طول شبانه روز شما را به خودشان خیره می‌کنند.

02

ایتالیا تلفیقی از تاریخ و طبیعت

تور 5 روزه فرانسه

فرانسه نیاز به تعریف ندارد. کشوری که سال‌ها است در صدر رتبه بندی کشورهای پذیرنده گردشگر جاخوش کرده است. و مگر می‌شود اسم فرانسه بیاید و پاریس را از یاد برد؟ شهر پاریس پایتخت کشور فرانسه است که رود سن از آن می‌گذرد. پاریس به عنوان بزرگترین شهر اقتصادی اروپا و پنجمین شهر اقتصادی جهان به شمار می‌رود. یکی از مهم‌ترین القابی که به شهر پاریس داده‌اند، «شهر نور» است که این نام هم به علت توسعه علم و دانش در این شهر و هم به منظور پر نور بودن شهر پاریس در هنگام شب است. پاریس از زیباترین شهرهای جهان به شمار می‌رود و فصول مختلف آن هرکدام زیبایی‌های منحصر به فرد خودشان را دارند. بهارهای پاریس شماره شگفت‌زده می‌کند، تابستانش زیباست و پاییزش رویاهایتان را به تصویر می‌کشد و زمستان‌هایش سرد است. آب و هوای پاریس از آتلانتیک شمالی تاثیر می‌پذیرد و اقیانوسی است و به طور کلی می‌توان گفت آب و هوای پاریس در طول سال معمولی و مرطوب است. ژیوار با طراحی تور 5 روزه فرانسه و اقامت در پاریس به همراه گشت های آپشنال یک رویا را براورده خواهد کرد.

03

پاریس، شهر عشق و نور

در کنار این 3 تور ارزان اروپایی، ژیوار سال ها است که به صورت تخصصی در حوزه تورهای ترکیبی اروپا فعالیت می‌کند و با تجربه خود در خصوص ویزای شینگن و ویزای مولتی کانادا یکی از بهترین مرجع‌های مشاوره درخصوص ویزا می‌باشد. ویزای کانادا را می‌توان جز معتبرترین ویزاهای جهان دانست. از آنجایی که کشور کانادا به عنوان دومین کشور بزرگ جهان شناخته می‌شود و شرایط بسیار عالی دارد طبیعی است که افراد زیادی از سراسر جهان قصد سفر به این کشور را داشته باشند. از طرفی هم تفاوتی ندارد که علت رفتن شما به این کشور و انگیزه شما چه باشد، چه از سفر کردن به کانادا قصد دیدار آشنایان، شرکت در همایش‌ها و نمایشگاه‌ها، دیدن جاذبه‌های گردشگری و تحصیل یا غیره را داشته باشید شما در وهله اول نیاز به دریافت ویزای کانادا را دارید.

این 3 تور اروپایی را می‌توان جز بهترین انتخاب‌های ممکن برای سفری اروپایی در شرایط ارزی جدید دانست. علاوه بر این ژیوار با تکیه بر 13 سال تجربه خود در برگزاری تورهای اروپا، ترکیبی از بهترین کشورها را در وب سایت خود منتشر کرده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید