جزئیات بسته حمایتی برای 28 میلیون ایران؛ هر خانوار چه رقمی دریافت می‌کند+متن نامه سازمان هدفمندی

کدخبر: ۲۶۲۷۳۹
اقتصادنیوز: ​با ابلاغ رییس سازمان برنامه به منظور پرداخت بسته حمایتی دولت به ۲۸ میلیون مشمول تامین اجتماعی، مبلغ ۱۴۵۰ میلیارد تومان اختصاص پیدا کرد به حساب سازمان تامین اجتماعی واریز شد.
جزئیات بسته حمایتی برای 28 میلیون ایران؛ هر خانوار چه رقمی دریافت می‌کند+متن نامه سازمان هدفمندی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل ازایبِنا، محمد باقر نوبخت، معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه در راستای اجرای پرداخت بسته حمایتی ویژه تصویب شده در شورای عالی هماهنگی اقتصادی به منظور حمایت از اقشار کم درآمد (با درآمد کمتر از سه میلیون تومان) با توجه به افزایش فشارهای اقتصادی در کشور، تخصیص اعتبار این بسته به مبلغ ۱۴۵۰ میلیارد تومانی برای ۲۸ میلیون مشمول بسته حمایتی دولت در تامین اجتماعی را ابلاغ کرد.

بر همین اساس اعتبار این بسته حمایتی که دیروز  از محل  حاصل از مابه‌التفاوت تسعیر قیمت خوراک و سوخت کارخانجات پتروشیمی، فولادی و پالایشگاه‌ها در حساب ویژه نزد خزانه داری کل کشور تخصیص پیدا کرده بود، امروز به حساب سازمان تامین اجتماعی واریز شد.

در ابلاغیه سازمان برنامه و بودجه تاکید شده، سازمان هدفمدسازی یارانه‌ها موظف است تا بر اساس اطلاعات هویتی مشمولین که درآمد ماهانه آن‌ها کمتر از سی ملیون ریال(۳۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال) است و اطلاعات آن‌ها توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به آن سازمان ارسال می‌گردد، معادل ریالی سبد حمایتی عذایی را مطابق مبالغ مندرج در نامه شماره ۴۲۷۰۹۸ مورخ ۱۳۹۷/۸/۱۳ این سازمان (یک تا سه میلیون ریال) به حساب مشمولین واریز و گزارش پرداخت آن را به سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال نماید.

بدیهی است مسئولیت صحت اطلاعات افراد مشمول و رفع همپوشانی مشمولین این ابلاغیه بر عهده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

  •  
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید