اخبار خوب رئیس کل بانک مرکزی برای کسب و کارهای فناوری اطلاعات

کدخبر: ۲۶۴۵۸۰
اقتصادنیوز: رییس کل بانک مرکزی اعلام کرد که در هفته آینده اخباری از کسب و کار های نوپای فناوری اطلاعات خواهم داد که جهشی بزرگ در جهت ارتقای رقابت و خدمات رسانی بهتر به مردم خواهد بود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایبِنا، عبدالناصر همتی در یادداشتی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرامی با بیان این مطلب نوشت: در خصوص اقدامات چند ماه اخیر بانک مرکزی، آنچه که بیشتر در رسانه ها انعکاس داشت، اخبار مرتبط با بازار ارز بود. اما در کنار اقدامات اصلاحی در بازار پول و ارز، طرح هایی زیربنایی برای توسعه زیرساخت های بانکی به اجرا درآمده اند که تاثیر آنها بر زندگی مردم و کسب و کارها، علی الخصوص کسب و کارهای نوآورانه (استارت آپ ها)، عمیق و ماندگار خواهد بود.

وی افزود: نگاه راهبردی به فناوری و کاربری درست آن، راه برون رفت از بیشتر مشکلات موجود و برطرف کننده موانع اقتصادی است. به یاری خداوند متعال مجموعه نظام پرداخت در ایام پیش رو تغییرات مثبتی را در حوزه خودکار سازی، دسترسی بهتر، ایمنی بیشتر و معرفی ابزارها و امکانات جدید به خود خواهد دید.

رییس شورای پول و اعتبار ادامه داد: در همین زمینه هفته آینده خبرهای خوبی از این اقدامات، خصوصا از بابت کسب و کارهای نوپای فناوری اطلاعات، خواهم داد که در کنار دسترسی بهتر و ایمن تر، یک جهش بزرگ در جهت ارتقای رقابت و خدمت رسانی بهتر به مردم خواهد بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید