سارق کاغذ مدارس تهران دستگیر شد

کدخبر: ۲۶۴۶۳۵
رئیس کلانتری ۱۱۹ مهرآباد از بازداشت سارق کاغذ A۴‌های یکی از مدارس تهران خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری میزان سرهنگ حسن نور آبادی اظهار داشت: شب ۲۹ دی ماه سال جاری بود که ماموران گشت کلانتری به مرد جوانی برخوردند که به طرز مشکوکی در حال پرسه زنی در خیابان بود.

وی توضیح داد: این مرد به محض مشاهده گشت انتظامی کلنتری، خودش را پشت یکی از خودرو‌های پارک شده در خیابان پنهان کرد و وقتی ماموران او را مورد بازرسی قرار دادند از او یک بسته کاغذ A۴ که در لباس هایش جاسازی شده بود، یافتند.

وی ادامه داد: با دلالت این فرد به کلانتری، متهم خودش صراحتا به سرقتی بودن کاغذ‌ها اشاره کرد و گفت: این بسته کاغذ را از مدرسه‌ای که پدرش در آنجا سرایداری می‌کند سرقت کرده است.

وی افزود: متهم در ادامه عنوان کرد انگیزه اش از سرقت‌ها جورکردن پول مواد مخدر مصرفی بوده است. همچنین متهم مدعی بود به تازگی به دام مواد مخدر افتاده و از آنجایی که تامین هزینه مواد مصرفی اش که شیشه می‌باشد کار آسانی نبود از سادگی پدرش سو استفاده کرده و طی سه مرحله کاغذ A۴ از مدرسه سرقت کرده است.

این مقام انتظامی اضافه کرد: متهم ۲۷ ساله، مغازه‌ای که کاغذ‌ها را فروخته بود به ماموران نشان داده و مشخص شد وی کاغد‌ها را به معازه دار با قیمت پایینی به فروش رسانده است. متهم به مقام قضائی معرفی شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید