آخرین اخبار استخدامی دولت

کدخبر: ۲۶۵۵۰۷
مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی با اشاره به ثبت نام ۲۰۵ هزار نفر در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی اعلام کرد: مهلت ثبت نام برای شرکت در این آزمون تا ساعت ۲۴ امشب است و این مهلت به هیچ وجه تمدید نمی‌شود.

به گزارش اقتصادنیوز، مهندس آشنا در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: در حال حاضر فرآیند ثبت نام در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به راحتی امکان پذیر است و داوطلبان می‌توانند کلیه مراحل نام نویسی برای شرکت در این آزمون اعم از ثبت نام، ویرایش اطلاعات ثبت نامی و پرداخت وجه را به راحتی انجام دهند.

مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در عین حال خاطرنشان کرد: فرآیند پرداخت وجه از ساعت ۲۴ امشب متوقف می‌شود اما کسانی که قبل از این ساعت پرداخت خود را انجام داده باشند تا ساعت ۸ صبح فردا چهارشنبه دهم بهمن ماه فرصت خواهند داشت فرآیند ثبت نام خود را تکمیل کنند.

وی به تغییرات ایجاد شده در سامانه و دفترچه اشاره و عنوان کرد: برخی مشاغل به تعدادی از شهرها اضافه شده اند و اصلاحیه آن در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در دسترس است. لذا متقاضیان باید پیش از ثبت نام به سایت مراجعه نموده و دفترچه را کامل مطالعه کنند.

مهندس آشنا ادامه داد: تعداد افراد پذیرفته و استخدام شده از طریق دو آزمون کتبی و مصاحبه در ششمین آزمون استخدامی بیش از ۴۶۰۰ نفر می‌باشد و متقاضیان برای ثبت نام باید به سامانه www.hrtc.ir مراجعه کنند.

به گزارش ایسنا، آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور روز ۱۷ اسفند سال ۹۷ برگزار می‌شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید