درخواست وزرای صنعت، نفت و کشاورزی برای ترمیم لایحه بودجه ۹۸

کدخبر: ۲۶۸۴۱۵
اقتصادنیوز: عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه در جلسه غیرعلنی تنها مشکلات وزارتخانه‌ها بیان شد، گفت: وزرای صنعت، نفت و کشاورزی، خواستار نگاه ویژه مجلس برای ترمیم بودجه این وزارتخانه‌ها داشتند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، قاسم ساعدی در خصوص جزئیات جلسه غیرعلنی مجلس اظهار داشت: در جلسه غیرعلنی در خصوص بودجه سال ۹۸ و مشکلاتی که تحریم‌ها برای کشور ایجاد کرده، بحث و گفت‌وگو شد و وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی، نفت و صنعت، معدن و تجارت مشکلات خود را مطرح کردند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این وزارتخانه‌ها تلاش داشتند تا خلاء‌های بودجه‌ای خود را حل کنند که در آینده این خلاءها تبدیل به معضلاتی برای کشور نشود.

وی افزود: پس از سخنرانی وزرای نفت، صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی و رئیس کمیسیون تلفیق بودجه، نمایندگان در مخالفت و موافقت با برخی تصمیمات دولت سخنرانی کردند. بعضی از نمایندگان در نقد وضعیت بودجه وزارتخانه‌ها و دید دولت در بودجه سال ۹۸ و برخی دیگر، در حمایت از دولت و وزارتخانه‌ها سخنانی را بیان می‌کردند.

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در جلسه امروز، دولت و وزارتخانه‌ها تنها مشکلات خود را برای سال ۹۸ بیان کردند و درخواست داشتند که مجلس نگاه ویژه‌ای به ترمیم بودجه ۹۸ در برخی وزارتخانه‌ها داشته باشد.

در همین رابطه: 

جلسه غیرعلنی مجلس برای بررسی بودجه ۹۸ با حضور دولتی‌ها +جزئیات

توافق در جلسه غیرعلنی؛ سقف بودجه مصوب کمیسیون تلفیق تغییر نمی‌کند

اعلام برنامه‌های وزارت صنعت برای مهار قیمت خودرو در جلسه غیرعلنی مجلس

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید