۳ فروند هواپیما به ناوگان ایران ایر اضافه می‌شود/ مذاکره با سوخو

کدخبر: ۲۶۹۶۸۴
اقتصادنیوز: مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از الحاق ۳ فروند هواپیما به ناوگان ایرلاین ملی ایران خبر داد و گفت: سوخو خواسته های ما را تامین نکرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، فرزانه شرفبافی با اشاره به برنامه های توسعه ای ایران ایر اظهار کرد: در راستای خدمات رسانی بهتر سه فروند هواپیما به ناوگان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اضافه می شود.

وی با بیان این که این سه فروند هواپیما از نوع غربی است از بیان جزئیات بیشتر در این رابطه خودداری کرد.

مدیرعامل ایران ایر در پاسخ به این پرسش که این هواپیماها چه زمانی به ناوگان ایران ایر اضافه می شوند، افزود: احتمالا تا پایان امسال این تعداد هواپیما وارد ناوگان هما خواهد شد.

شرفبافی  همچنین با اعلام این که از کمپانی سوخو برای انجام مذاکرات دعوت کردیم، گفت: مدیران این هواپیماسازی هم به ایران آمدند، اما هنوز موارد مورد نظر هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران را تامین نکرده اند.

مدیرعامل ایران ایر در باره هواپیمای ای تی آر نیز گفت کمپانی ای تی آر درخواست صدور مجوز اوفک را برای این هواپیماها به وزارت خزانه داری آمریکا داده ولی هنوز پاسخی دریافت نکرده است.

به گزارش تسنیم، هم اکنون ایران ایر 29 هواپیمای فعال در ناوگان خود دارد که با احتساب 3 فروند هواپیمای دیگر به 32 فروند افزایش خواهد یافت.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید