افزایشی‌ها در حال تثبیت بازار طلا و نقره هستند

کدخبر: ۲۷۵۸۳۰
اقتصادنیوز: قیمت جهانی طلا و نقره در بازار دیروز نوسان های زیادی داشتند و در بازه ای از مبادلات طلا به کف قیمت سه هفته ای افت داشت ،در حالیکه نقره هم به کف قیمت سه ماهه افت کرد.رشد شاخص ارزش دلار همچنان به محدود کردن تقاضا و جذابیت فلزات گرانبها ادامه می دهد.طلای نحویلی در ژونن در زمان انتشار این خبر در سطح 1294 دلاری قرار داشت و نقره تحویلی در می در سطح 15 دلاری بود.
افزایشی‌ها در حال تثبیت بازار طلا و نقره هستند

به گزارش اقتصادنیوز، بع نثل از طلانیوز: شاخص بازاهای سهام آسیا ،اروپا و وال استریت وضعیت مخلوطی داشتند و برخی سعود و برخی نزول ثبت کردند. رشد بازارهای سهام برای طلا خبری منفی محسوب می شود.

بانک مرکزی استرالیا روز سه شنبین باه اعلام که نرخ بهره را بدون تغییر باقی گذاشت .این بانک اعلام کرد که نرخ تورم این اقتصاد به سطح هدف مورد نظر نرسیده است و این اتفاق زمان بر است .این روند کند رشد نرخ تورم ،و حتی روندی مشکل ساز در بسیاری از اقتصاد ها دیده می شود .نرخ تورم پایین دشمن اصلی برای قرار گرفتن بازار های کالایی در شرایط بازار افازایشی است . عامل کلیدی خارج از بازار ،یعنی قیمت نفت هم در رقم های بالایی قرار گرفته است و سقف 4.5 ماهه را ثبت کرد .(بیش از 62 دلار در هر بشکه )

 اختصاصی/ افزایشی ها در حال تثبیت بازار افزایشی طلا و نقره هستند

از نظر تکنیکال ،جیم وایکوف تحلیلگر در کیتکو اعلام کرد که بازار افزایشی همچنان برای اینده نزدیک برتری تکنیال خود را حفظ کرده است ، اما این برتری به شکل بدی در حال از بین رفتن است و برای جلوگیری از خسارت های بیشتر به چارت های تکنیکال (صعودی ) نیاز به قدرت تازه (کاتالیزوری ) در بازار است .

قیمت طلا
عنوان: روند قیمت طلا

از نظر این تحلیلگر هدف نهایی طلا در شرایط فعلی رسیدن به بالای بهترین قیمت ماه مارس ، یعنی 1330.80 دلار در هر اونس است .در این مسیر اولین مقاومن را سطح 1300 دلاری انجام خواهد داد و بعد از این سطح ، 1305 دلار در برابر طلا مقاومت خواهد کرد .

در مسیر کاهشی اما هدف طلا فرستادن قیمت به زیر سطح 1287.50 دلار ، کمترین قیمت ماه مارس خواهد بود . در این مسیر اولین حمایت را از جانب سطح 1287.50 دلاری شاهد خواهیم بود و در صورت شکسته شدن این سطح حمایتی ، وظیفه حمایت از طلا به عهده 1287.50 دلار در هر اونس خواهد بود .

 اختصاصی/ افزایشی ها در حال تثبیت بازار افزایشی طلا و نقره هستند

قیمت نقره
عنوان: نمودار قیمت نقره

همچنین از نظر تکنیکال نقره تحویل در ماه می برتری اندک تکنیال خود را فعلا حفظ کرده است هدف نهایی نقره در مسیر رشد رسیدن به بالای سطح 15.65 دلار در هر اونس است .در این مسیر اولین مقاومت را سطح 15.19 دلاری انجام می دهد و در صورت شکسته شدن این سطح ، مقاومت بعدی در سطح 15.315 دلار در هر اونس خواهد بود .

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید