طلای آتی از افزایش تقاضا رشد اندکی کرد + نمودار

کدخبر: ۲۷۶۴۹۴
اقتصادنیوز: طلانیوز : قیمت طلا در بازار مبادلات امریکا تحت تاثیر ترمیم های در بخش قرار دادهای کوتاه مدت و برخی شکار معامله ها رشد داشت .همچنین طلا حمایتی را هم ازجانب عقب نشینی شاخص دلار بعد از رشد شاخص تحت تاثیر انتشار آمارهای اشتغال دریافت کرد .طلای تحویلی در ماه ژوئن در زمان انتشار این خبر در کیتکو رشدی 0.40 دلاری داشت و در رقم 1294.70 دلار بود .( در انتهای بازار در سطح 1295 دلاری قرار گرفت ).
طلای آتی از افزایش تقاضا رشد اندکی کرد + نمودار

به گزارش اقتصادنیوز، به نقل از طلانیوز؛ بر اساس گزارش وزارت کار امریکا ، اقتصاد این کشور در ماه مارس توانسه در بخش غیر کشاورزی 196.000 هزار مورد شغل جدید ایجاد کند که از رقم پیش بینی شده بازار ، یعنی متوسط 173.000 هزار موردی بیشتر بود .این امار شغلی خوب به انداز کافی قدرت داشت تا بازارهای سهام را در وضعیت رشد قرار دهد ، اما به ان اندازه قدرت نداشت که باعث گردش نظر سرمایه گذاران در مورد پتانسیل کاهش نرخ بهره تا انتهای سال شود.شاخص دلار امریکا هم بعد از انتشار گزارش شغلی ترمیم شد ، اما در اواخر بازار کاهش داشت.

شاخص بازارهای سهام آسیا و اروپا وضعیتی مخلوط داشتند . بازار سهام چین روز جمعه تعطیل بود.مبادله گران و سرمایه گذران از نظر ذهنی همچنان در شرایط انجام ریسک قرار دارند که این اتفاق تحت تاثیر کامنت مثبت ترامپ در مورد مذاکرات تجاری و اعلام وی برای امکان رسیدن به توافقی تجاری با چین طی چهار هفته اینده بود . با اینحال ترامپ به طور مشخص اعلام نکرده است که توافق انجام خواهد شد و زمانی را هم برای ملاقات با رهبر چین اعلام نکرد.

بازارها واکنش مشخصی به خبر درخواست ترزا می از اتحادیه اروپا برای تعویق زمان برگزیت نداشتند.

ترامپ روز پنجشنبه هرمان کین را برای عضویت در اعضای سیاستگذاری فدرال رزرو معرفی کرد ..کین نیاز به تایید کنگره دارد .او از طرفدرارن قرا رگفتن سیاست پولی امریکا بر اساس استاندارد های طلا است و در سال 1990 رییش فدرال رزرو کانزاس بوده است .

عامل کلیدی خارج از بازار دیگر در بازار روز جمعه قیمت نفت بازار نایمکس بود که به بالای 62 دلار در هر بشکه صعود کرد .

اختصاصی/ طلای فیوچرز تحت تاثیر خرید ها در قیمت های پایین رشد کرد

به نظر جیم وایکوف ، تحلیلگر فنی در کیتکو ، بازار افزایشی همچنان در اینده نزدیک برتری تکنیکال را خواهد داشت ، اما برای این روند در حال محو شدن است و نیاز به قدرتی جدید وجود دارد .از نظر وایکوف هدف نهایی طلا در شرایط فعلی بسته شدن قیمت بالای سطح 1330.80 دلار در هر اونس ( بالاترین قیمت مارس ) است . در ایم مسیر اولین مقاومت را 1301.70 دلار انجام می دهد و بعد از آن 1305 دلار در هر اونس وظیفه مقاومت در برابر طلا را به عهده خواهد گرفت.

در مسیر کاهشی هم ، هدف طلا بسته شدن قیمت زیر سطح حمایتی 1287.50 دلار در هر اونس است .در این مسیر اولین حمایت را سطح 1284.90 دلاری انجام می دهد و بعد از ان 1280 دلار در هر اونس از طلا حمایت می کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید