رکوردشکنی بیت کوین

کدخبر: ۲۷۹۴۵۹
اقتصادنیوز: قیمت محبوبترین ارز رمزنگار جهان در بازار معاملات امروز با ۵ درصد افزایش به ۵ هزار و ۵۳۱ دلار در هر واحد رسید که بالاترین رقم در سال ۲۰۱۹ میلادی محسوب می‌شود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایبِنا  قیمت بیت کوین محبوبترین ارز رمزنگار جهان ظرف یک ساعت ۵ درصد افزایش پیدا کرد که این اولین روند افزایشی قابل توجه این ارز رمزنگار از دوم آوریل ماه جاری میلادی به بعد محسوب می‌شود.

 

در همین حال بر اساس اطلاعات کوین مارکت کپ قیمت هر واحد بیت کوین به ۵ هزار و ۵۳۱ دلار رسید که بالاترین رقم را در سال جاری میلادی ثبت کرد. در حال حاضر بیت کوین روند سوددهی خود در ماه آوریل را تداوم بخشیده است.

 

همچنین انتظار می‌رود برای سومین سال متوالی بیت کوین در ماه آوریل با سود ۲ رقمی روبرو شود. البته در ماه گذشته میلادی بیت کوین با بیش از ۸ درصد سود روبرو شد. مجموع سرمایه بازار بیت کوین در حال حاضر ۹۷ میلیون دلار است.

 

بر همین اساس، به طور سنتی این روند افزایشی بیت کوین به جلسه معاملات در منطقه آسیا در صبح امروز بر می‌گردد. تمام بازارها بعداز تعطیلات عید پاک بازگشت خوبی داشته اند. اکنون نوبت بازارهای آسیایی و اروپایی برای تداوم ضرب آهنگ رشد است.

 

بر پایه این گزارش، تمام ارز رمزهای برتر جهان هم روند سوددهی به خود گرفتند و ارز رمزنگار «کاردانو» و «بیت کوین کَش» هم به ترتیب ۹.۲۴ درصد و ۶.۱۹ درصد رشد داشتند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید