خبر نوبخت از بهره برداری قطعه یک آزادراه تهران - شمال

کدخبر: ۲۸۸۴۸۱
اقتصاد نیوز: رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان این که از وعده جهانگیری درباره آزادراه تهران - شمال بی‌خبرم! گفت: قطعه یک امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

 به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از تسنیم، محمد باقر نوبخت در حاشیه بازدید از آزادراه تهران - شمال اظهار کرد: بر اساس توافقات بین سازمان برنامه و بودجه شرکت ساخت و بنیاد مستضعفان قطعه یک آزادراه تهران - شمال جزء اولویت‌ها قرار گرفته است.

وی گفت: امسال در یک شرایط ویژه به سر می‌بریم بر این اساس در راستای پاسخگویی ملی روند توسعه زیرساخت‌ها را ادامه می‌دهیم که مصداق آن بهره‌برداری از قطعه یک آزادراه تهران - شمال است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اعلام اینکه 600 میلیارد تومان (300 میلیارد تومان توسط دولت و 300 میلیارد تومان توسط بنیاد مستضعفان) طی ماه‌های آینده تایمن خواهد شد افزود: قطعه یک آزادراه تهران - شمال با این اعتبار در ماه‌های آینده به اتمام می‌رسد. با بهره‌برداری از این قطعه 60 کیلومتر مسیر تهران - چالوس کاهش یافته و این مسیر تقریبا یک ساعت و 40 دقیقه‌ای طی می‌شود.

نوبخت با بیان اینکه این مژده را به مردم می‌دهیم که تعطیلات را معمولات در استان‌های شمالی می‌گذرانند گفت: بابت صعب‌العبور بودن این مسیر که باعث تلف شدن وقت مردم می‌شود عذرخواهی می‌کنیم.

وی همچنین با اشاره به اینکه امسال 300 کیلومتر آزادراه به اتمام می‌رسد یادآور شد: سال گذشته استان‌های آذربایجان غربی و گیلان به شبکه ریلی متصل شدند. سال پیش‌تر (96) همدان و کرمانشاه به شبکه ریلی متصل شدند و امسال نیز راه‌آهن میانه - بستان‌آباد به بهره‌برداری می‌رسد.

نوبخت با تاکید بر اینکه تمام تلاش ما این است که بتوانیم در راستای رفاه مردم در حمل و نقل، امنیت و آسایش را به همراه داشته باشیم در پاسخ به این پرسش که معاون اول رئیس جمهور وعده افتتاح قطعه یک را برای بهار سال گذشته داده بود اظهار کرد: بنده از مصاحبه همکار خودم آقای جهانگیری بی‌خبرم اما همین‌جا در پیشگاه مردم تعهد می‌دهم که قطعه یک آزادراه تهران - شمال امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: با این کار بخشی از شرمندگی ما نسبت به مردم از بین می‌رود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید