قیمت روپوش مدارس اعلام شد

کدخبر: ۳۰۴۰۴۹
اقتصادنیوز: رییس اتحادیه خیاطان قیمت روپوش مدارس در مقطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان را حدود ۱۵۲، ۱۶۵ و ۱۷۵ هزار تومان عنوان کرد و گفت که اگر مدارس روپوش‌ها را با این قیمت به دانش‌آموزان عرضه کنند، منصفانه عمل کرده‌اند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، حبیب طهماسبی قیمت روپوش مدرسه دخترانه و پسرانه که از پارچه مناسب در دوخت آن‌ها استفاده شده باشد را برای پایه ابتدایی، حدود ۱۳۲ و ۱۵۲ هزار تومان اعلام کرد.

همچنین به گفته وی، قیمت روپوش دخترانه در مقطع راهنمایی ۱۳۵ و ۱۶۵ هزار تومان و در مقطع دبیرستان ۱۴۲ و ۱۷۵ هزار تومان تمام می‌شود که نسبت به سال گذشته ۱۵ تا ۲۰ درصد افزایش داشته است.

رییس اتحادیه خیاطان افزایش قیمت پارچه و اجرت دوخت را از جمله دلایل افزایش نرخ روپوش مدرسه عنوان کرد و گفت: اگر مدارس روپوش‌ها را با این قیمت به دانش‌آموزان عرضه کنند، منصفانه عمل کرده‌اند.

وی افزود: ممکن است برخی مدارس سفارش دوخت روپوش دانش‌آموزان را به واحدهای بدون شناسنامه بدهند که حتی پروانه کسب نیز نداشته باشند؛ بنابراین ممکن است قیمت تمام شده روپوش برای مدارس خیلی بالاتر از این قیمت‌ها تمام بشود.

طهماسبی همچنین خاطرنشان کرد که مدارس می‌توانند پیش از بستن قراردادها، با اتحادیه خیاطان مشورت کنند و با اطلاع از قیمت‌های واقعی، قراردادهای خود را تنظیم کنند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید