قیمت دلار، سکه و طلا امروز شنبه 98/06/30 | بازار طلا با رشد قیمت آغاز به کار کرد

کدخبر: ۳۰۴۰۶۵
اقتصادنیوز؛ امروز شنبه 30 شهریور 98 و د رآغاز هفته بازار طلا و ارز با افزایش قیمت کار خود را آغاز کرد.امروز هر اونس طلا مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. هر اونس طلا که روز قبل تا ۱,۵۰۴ (یک هزار و پانصد و چهار ) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ مصادف با ۲۱ سپتامبر ۲۰۱۹ - با رشد ۰.۸۷ درصدی به ۱,۵۱۷ (یک هزار و پانصد و هفده ) دلار رسید.همچنین دلار در بازار تهران با افزایش ۰.۲۵ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۱۱,۵۷۰ (یازده هزار و پانصد و هفتاد ) تومان معامله شد.
قیمت دلار، سکه و طلا امروز شنبه 98/06/30 | بازار طلا با رشد قیمت آغاز به کار کرد

به‌گزارش اقتصادنیوز؛ امروز دلار در بازار تهران مانند ۲ روز پیش رشد قیمت را تجربه کرد. دلار در بازار تهران که ۲ روز پیش تا ۱۱,۵۴۰ (یازده هزار و پانصد و چهل ) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ مصادف با ۲۱ سپتامبر ۲۰۱۹ - با رشد ۰.۲۵ درصدی به ۱۱,۵۷۰ (یازده هزار و پانصد و هفتاد ) تومان رسید.

یورو امروز با افزایش ۰.۰۲ درصدی، از ۱۲,۷۴۳ (دوازده هزار و هفتصد و چهل و سه ) تومان به ۱۲,۷۴۶ (دوازده هزار و هفتصد و چهل و شش ) تومان رسید

بیشتر بخوانید:آخرین قیمت دلار در بازار آزاد امروز شنبه ۹۸/۰۶/۲۸ | ثبات نسبی قیمت ارز​

امروز شنبه 1398/06/30 صرافی ملی نرخ رسمی خرید و فروش یورو را با 50 تومان افزایش به شرح زیر اعلام کرد:

قیمت خرید دلار آمریکا: 11,350 تومان  (50)            قیمت فروش  دلار آمریکا: 11,450 تومان  (50) 

قیمت خرید یورو: 12,650 تومان  (50)                    قیمت فروش  یورو: 12,750 تومان  (50) 

آخرین قیمت طلا و سکه

امروزشنبه 30 شهریور ۱۳۹۸ سکه طرح جدید  4 میلیون و 75 هزار تومان و سکه طرح قدیم 4 میلیون و 35 هزار تومان قیمت خورد. همچنین قیمت نیم‌سکه 2 میلیون 70 هزار تومان و ربع‌سکه یک میلیون و 270 هزار تومان شد. سکه گرمی هم با قیمت 900 هزار تومان به فروش رسید.

بیشتر بخوانید:قیمت دینار عراق امروز ۳۰ شهریور چقدر است ؟​

همچنین در بازار جهانی بهای اونس طلا حدود 1517 دلار شد. همچنین در بازار داخلی هر مثقال طلای آبشده به رقم یک میلیون و 780 هزار تومان رسید که معادل هر گرم طلای ۱۸ عیار حدود 410 هزار تومان است.

برای اطلاع از نرخ لحظه‌ای و نمودار تغییر قیمت به صفحه بازارهای اقتصادنیوز مراجعه کنید.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید