رئیس سازمان خصوصی سازی اعلام کرد؛

سهام عدالت وارد بورس می‌شود

کدخبر: ۳۰۴۲۷۰
اقتصادنیوز؛ رئیس سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: ورود سهام عدالت به بازار سرمایه و معامله آن از طریق مردم از جمله برنامه‌های اصلی ما در سازمان است که به طور حتم آن را اجرا می‌کنیم.
سهام عدالت وارد بورس می‌شود

به‌گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، علیرضا صالح امروز (یکشنبه) به ورود سهام عدالت به بورس اشاره و بیان کرد: ورود سهام عدالت به بازار سرمایه و معامله آن از جمله برنامه‌های اصلی ما در سازمان خصوصی  سازی است که به طور حتم آن را به حالت اجرا در خواهیم آورد.

وی همچنین به واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس تاکید کرد و گفت: با توجه به آغاز فصل، برای واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس باید به گونه‌ای پیش رفت که این دو تیم با آسیب همراه نشوند.

صالح با بیان اینکه اجرای این اقدام تا قبل از شروع فصل مثبت بود، اظهار داشت: این دو تیم بزرگ برای مردم هستند به همین دلیل باید در خصوص انجام اقدامات مربوط برای خصوصی سازی سرخابی ها دقت لازم صورت گیرد تا آسیبی به این تیم ها وارد نشود و امیدوار هستیم تا با دقت کامل این اقدام را در دستور کار قرار گیرد.

رئیس سازمان خصوصی سازی باید تاکید بر اینکه همه شرایط لازم برای نهایی کردن این اقدام باید در نظر گرفته شود، گفت: با توجه به اینکه اکنون وسط فصل قرار داریم نباید هیچ یک از تیم ها آسیب ببینند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید