وضعیت بورس در اولین هفته مهر | افزایش 6 درصدی شاخص

کدخبر: ۳۰۵۰۰۲
اقتصادنیوز: شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز چهارشنبه «۳ مهر ماه» به عدد ۳۱۴ هزار و ۴۰۹ واحد رسید که در مقایسه با پایان هفته گذشته، حدود 7 درصد افزایش را تجربه کرد.
وضعیت بورس در اولین هفته مهر | افزایش 6 درصدی شاخص

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از برنا، شاخص کل بورس اوراق بهادر تهران با آغاز مهرماه شروع خوبی را تجربه کرد. در حالی که شاخص کل در پایان روز چهارشنبه «۲۷ شهریور ماه» با عدد ۲۹۴ هزار و ۱۶۶ واحد به اتمام رسید که در هفته جاری با 20 هزار و 243 واحد رشد در روز چهارشنبه «۳ مهر ماه» به عدد ۳۱۴ هزار و ۴۰۹ واحد رسید.

شاخص آزاد شناور نیز در هفته گذشته با شاخص ۳۳۷ هزار و ۸۴۵ واحد آخرین روز معاملاتی خود را به پایان رساند که در روز چهارشنبه هفته جاری با افزایش ۲۵ هزار و ۳۶۹ واحدی به رقم ۳۶۳ هزار و ۲۱۴ واحد رسید.

همچنین شاخص کل «هم وزن» در پایان هفته گذشته ۸۴ هزار و ۲۴۷ واحد را به ثبت رساند که در هفته جاری این عدد به ۹۱ هزار و ۵۵۰ واحد رسد.

گفتنی است که شاخص قیمت (هم وزن) از ۵۶ هزار و ۳۹۵ واحد به عدد ۶۱ هزار و ۲۸۴ واحد رسید.

باید گفت که ارزش بورس تهران در هفته ای که گذشت با تجربه افزایش 6 درصدی، ۱۱ هزار و ۶۴۸ میلیارد ریال بود، همچنین ارزش فرابورس نیز در مدت ذکر شده 3 هزار و ۳۰۷ میلیارد بود که نسبت به مدت مشابه هفته گذشته با افزایش 4 درصدی همراه شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید