قیمت دلار، سکه و طلا امروز دوشنبه ۹۸/۰۷/۰۸ | نوسان قیمت طلا و ارز در بازار امروز

کدخبر: ۳۰۵۴۲۹
اقتصادنیوز؛ امروز دوشنبه ۸ مهرماه ۱۳۹۸ بازار ارز با نوسان نسبی قیمت ها آغاز به‌کار کرد.دلار در بازار تهران، امروز به ۱۱,۴۷۰ (یازده هزار و چهارصد و هفتاد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۱۷ درصدی داشته است. بازار طلا تغییر محسوسی در نرخ‌های بازگشایی نداشت و سکه طرح جدید با قیمت ۴ میلیون و ۳۰ هزار تومان شروع به کار کرد و هر مثقال طلای آبشده یک میلیون و ۷۷۰ هزار تومن در معاملات اولیه قیمت خورد.
قیمت دلار، سکه و طلا امروز دوشنبه ۹۸/۰۷/۰۸ | نوسان قیمت طلا و ارز در بازار امروز

به‌گزارش اقتصادنیوز، قیمت هر اونس طلا شاهد کاهش ۰.۲۳ درصدی درصدی قیمت بوده است بطوری که هر اونس طلا که روز قبل  تا ۱,۴۹۷ (یک هزار و چهارصد و نود و هفت ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۸ مصادف با ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۹ - به ۱,۴۹۴ (یک هزار و چهارصد و نود و چهار ) دلار رسید.

دلار در بازار تهران، امروز به ۱۱,۵۳۰ (یازده هزار و پانصد و سی ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۰۸ درصدی داشته است.

بیشتر‌ بخوانید:آخرین قیمت دلار در بازار آزاد امروز دوشنبه ۹۸/۰۷/۰۸ | ادامه روند رشد قیمت ارز​

امروز دوشنبه ۹۸/۰۷/۰۸ صرافی ملی نرخ رسمی خرید و فروش دلار را با 50 تومان افزایش و نرخ رسمی یورو را بدون تغییر نسبت به روز گذشته به شرح زیر اعلام کرد:

قیمت خرید دلار آمریکا: 11.400 تومان  (50)       قیمت فروش  دلار آمریکا: 11,500 تومان  (50) 

قیمت خرید یورو: 12,600 تومان  (0)                قیمت فروش  یورو: 12,700 تومان  (0) 

بیشتر بخوانید: قیمت دینار عراق امروز دوشنبه ۸ مهر چقدر است ؟

آخرین قیمت طلا و سکه

امروز دوشنبه ۸ مهر 1398 سکه طرح جدید  4 میلیون و 30 هزار تومان و سکه طرح قدیم 4 میلیون و 10 هزار تومان قیمت خورد. همچنین قیمت نیم‌سکه 2 میلیون 55 هزار تومان و ربع‌سکه یک میلیون و 255 هزار تومان شد. سکه گرمی هم با قیمت 850 هزار تومان به فروش رسید.

همچنین در بازار جهانی بهای اونس طلا حدود 1489 دلار شد و در بازار داخلی هر مثقال طلای آبشده به رقم یک میلیون و 774 هزار تومان رسید که معادل هر گرم طلای ۱۸ عیار حدود 409 هزار تومان است.

برای اطلاع از نرخ لحظه‌ای و نمودار تغییر قیمت به صفحه بازارهای اقتصادنیوز مراجعه کنید.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید