قیمت دلار، سکه و طلا امروز دوشنبه ۹۸/۰۷/۲۲ | نوسان قیمت طلا و ارز

کدخبر: ۳۰۷۶۶۲
اقتصادنیوز؛ امروز دوشنبه ۲۲ مهر قیمت هر اونس طلا شاهد کاهش ۰.۱۲ درصدی درصدی قیمت بوده است. همچنین دلار در بازار تهران با کاهش ۰.۰۸ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱۱,۴۳۰ (یازده هزار و چهارصد و سی ) تومان معامله شد.
قیمت دلار، سکه و طلا امروز دوشنبه ۹۸/۰۷/۲۲ | نوسان قیمت طلا و ارز

به‌گزارش اقتصادنیوز، قیمت هر اونس طلا شاهد کاهش ۰.۱۲ درصدی درصدی قیمت بوده است بطوری که هر اونس طلا که روز قبل  تا ۱,۴۸۹ (یک هزار و چهارصد و هشتاد و نه ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸ مصادف با ۱۴ اکتبر ۲۰۱۹ - به ۱,۴۸۷ (یک هزار و چهارصد و هشتاد و هفت ) دلار رسید.

امروز دلار در بازار تهران مانند روز قبل  با کاهش قیمت روبرو شد، بطوری که دلار در بازار تهران که روز قبل  تا ۱۱,۴۴۰ (یازده هزار و چهارصد و چهل ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸ مصادف با ۱۴ اکتبر ۲۰۱۹ - با کاهش ۰.۰۸ درصدی به ۱۱,۴۳۰ (یازده هزار و چهارصد و سی ) تومان رسید.
بیشتر بخوانید: 

همچنین یورو امروز با کاهش ۰.۳۹ درصدی، از ۱۲,۵۹۲ (دوازده هزار و پانصد و نود و دو ) تومان به ۱۲,۵۴۳ (دوازده هزار و پانصد و چهل و سه ) تومان رسید.

در بازار امروز لیر ترکیه نسبت به روز قبل ، با ۱۲ تومان کاهش، ۱,۹۴۶ (یک هزار و نهصد و چهل و شش ) تومان نرخ گذاری شد.

امروز دوشنبه ۲۲مهرماه ۱۳۹۸ صرافی ملی نرخ رسمی خرید و فروش دلار و یورو را بدون تغییر و به شرح زیر اعلام کرد:

 قیمت خرید دلار آمریکا: 11,250 تومان (50-)        قیمت فروش دلار آمریکا: 11,350 تومان (50-)

 قیمت خرید یورو: 12.450 تومان  (50-)                قیمت فروش یورو: 12,550 تومان (50-)

 

امروز دوشنبه ۲۲مهرماه ۱۳۹۸ سکه طرح جدید 3 میلیون و 960 هزار تومان و سکه طرح قدیم ۳ میلیون و ۹55 هزار تومان  قیمت خورد. قیمت نیم‌سکه 2 میلیون و 20 هزار تومان و ربع‌سکه یک میلیون و 230 هزار تومان است. سکه گرمی هم با قیمت 850 هزار تومان به فروش می‌رسد.

از سوی دیگر بهای اونس طلای جهانی امروز روی رقم 1494 دلار قیمت خورد و در بازار داخلی هر مثقال طلای آبشده به قیمت یک میلیون و 752هزار تومان رسید که معادل هر گرم طلای ۱۸ عیار حدود 404 هزار تومان است.

برای اطلاع از نرخ لحظه‌ای و نمودار تغییر قیمت به صفحه بازارهای اقتصادنیوز مراجعه کنید

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید