قیمت طلا، سکه و دلار امروز دوشنبه ۹۸/۰۷/۲۹ | نوسان قیمت طلا و ارز

کدخبر: ۳۰۸۶۷۹
اقتصادنیوز؛ امروز دوشنبه ۲۹ مهرماه ۹۸ بازار طلا و ارز در ادامه نوسان قیمت خود از هفته گذشته امروز هم شیب متفاوتی از هم گرفت به‌طوری که در مجموع نرخ ارز با شیب افزایش کم و قیمت طلا با شیب کاهش کم قیمت روبه‌رو شد.
قیمت طلا، سکه و دلار امروز دوشنبه ۹۸/۰۷/۲۹ | نوسان قیمت طلا و ارز

به‌گزارش اقتصادنیوز، امروز دلار در بازار تهران مانند روز قبل  با کاهش قیمت روبرو شد، بطوری که دلار در بازار تهران که روز قبل  تا ۱۱,۴۱۰ (یازده هزار و چهارصد و ده ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ مصادف با ۲۱ اکتبر ۲۰۱۹ - با کاهش ۰.۵۲ درصدی به ۱۱,۳۵۰ (یازده هزار و سیصد و پنجاه ) تومان رسید.

در بازار امروز هر اونس طلا نسبت به روز قبل ، با ۰.۰۴ دلار کاهش، ۱,۴۹۱ (یک هزار و چهارصد و نود و یک ) دلار نرخ گذاری شد.

آخرین قیمت دلار و ارزهای رایج

امروز   دوشنبه ۲۹ مهرماه ۹۸ دلار در بازار آزاد به محدوده ۱۱۴۰۰ تومانی راه یافت و بین ۱۱۳۹۰ تا ۱۱۴۳۰ تومان خرید و وفروش شد.

همچنین بهای یورو 12630 تومان، پوند انگلیس به 14190 تومان، فرانک سوئیس 11570 تومان، یوان چین 1610 تومان و لیر ترکیه 2130 تومان قیمت‌گذاری شد.

امروز   دوشنبه ۲۹ مهرماه ۹۸ صرافی ملی نرخ رسمی خرید و فروش دلار و یورو را به شرح زیر اعلام کرد:

 قیمت خرید دلار آمریکا: 11,250 تومان (50-)       قیمت فروش  دلار آمریکا: 11,350 تومان (50-)

 قیمت خرید یورو: 12.500 تومان                قیمت فروش  یورو: 12,600 تومان 

آخرین قیمت طلا و سکه

امروز  دوشنبه ۲۹ مهرماه ۹۸ سکه طرح جدید 3 میلیون و 965 هزار تومان و سکه طرح قدیم 3 میلیون و 960 هزار تومان  قیمت خورد. قیمت نیم‌سکه 2 میلیون و 20 هزار تومان و ربع‌سکه یک میلیون و 220 هزار تومان است. سکه گرمی هم با قیمت 810 هزار تومان به فروش می‌رسد.

از سوی دیگر بهای اونس طلای جهانی امروز روی رقم 1489 دلار قیمت خورد و در بازار داخلی هر مثقال طلای آبشده به قیمت یک میلیون و 748 هزار تومان رسید که معادل هر گرم طلای ۱۸ عیار حدود 403 هزار تومان است.

برای اطلاع از نرخ لحظه‌ای و نمودار تغییر قیمت به صفحه بازارهای اقتصادنیوز مراجعه کنید

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید