زمان شارژ سهمیه بنزین آذر ماه اعلام شد

کدخبر: ۳۱۲۹۹۴
اقتصادنیوز: سخنگوی شرکت پخش فرآورده های نفتی با اشاره به واریز سهمیه بنزین آذر وسایل نقلیه شخصی و عمومی در ساعت صفر جمعه یکم آذر در کارت های سوخت، از احتمال تغییر سهمیه ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از وزارت نفت، فاطمه کاهی گفت: سهمیه سوخت تعیین شده برای انواع وسایل نقلیه عمومی و شخصی از ساعت صفر بامداد یکم آذرماه در کارت های سوخت مالکان وسایل نقلیه شارژ خواهد شد.

وی افزود: سهمیه آبان ماه دارندگان خودروهای شخصی و موتورسیکلت ها در صورت عدم استفاده، در کارت های سوخت شخصی این افراد ذخیره شده و تا شش ماه آینده قابل استفاده خواهد بود.

کاهی همچنین با اشاره به مراجعه دارندگان خودروهای عمومی به جایگاه های سوخت به دلیل نگرانی بابت حفظ مانده سهمیه سوخت آبان ماه، از احتمال اعمال تغییراتی در سهمیه این خودروها خبر داد و گفت: در صورت نیاز این تغییرات اعمال شده و در روزهای آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در نخستین ساعت روز جمعه، ۲۴ آبان ماه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه، سهمیه‌بندی بنزین برای همه وسایل نقلیه بنزین‌سوز آغاز شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید