آینده قیمت طلا و نقره در سال 2020

کدخبر: ۳۱۷۸۷۶
اقتصادنیوز: قیمت های طلا و نقره در معاملات آمریکا تا حدی بالاتر رفته اند. علیرغم وضعیت خوب بازار، این فلزات گرانبها در بازار سهام جایگاه خود را تا حد زیادی مستحکم کرده اند.​
آینده قیمت طلا و نقره در سال 2020

به گزارش اقتصادنیوز، به نقل از سایت طلا؛ انتظار می­رود سال 2020 به مانند سال­های قبل، سالی سرشار از عدم اطمینان و تنش باشد. اما سوال این است که وقتی جنگ تجارت جهانی، برگزیت، تهدیدهای رکود اقتصادی سرانجام پایان یابند، چه دارایی هایی برنده محسوب خواهند شد. زمان، زمان رقابت پیشنهادات تجاریست. پس گزارش ویژه ما را در خصوص عوامل موثر بر تصمیمات سرمایه گذاری شما در سال 2020 را از دست ندهید.

قیمت های طلا و نقره در معاملات آمریکا تا حدی بالاتر رفته اند. علیرغم وضعیت خوب بازار، این فلزات گرانبها در بازار سهام جایگاه خود را تا حد زیادی مستحکم کرده اند. معامله کنندگان این فلزات گرانبها ظاهرا در سال جدید بر تقضای جهانی بهتر تر برای محصولات خام متمرکزند. هر اونس طلا آخرین بار با 4.30 دلار و با نرخ 1.485.20 دلار معامله شد و نقره با شش هفته پیشتازی، هر اونس با 17.35 دلار و افزایش 0.126 درصدی معامله شد.

طی شب گذشته، شاخص های سهام آسیا و اروپا تقریبا یکنواخت و تا حد کمی رو به افزایش بود. شاخص های سهام آمریکا تا حدی با افزایش همراه بود و وقتی نشست روزانه نیویورک آغاز شود به بالاترین سطح خود خواهد رسید. معامله گران و سرمایه گذاران خود را آماده تعطیلات پیش رو کرده اند و حسابرسی فعالیت های مالی خود را به پایان رسانده اند. درنتیجه بهره و حجم معاملات در قیاس با هفته گذشته کمتر خواهد بود. بازارها روز چهارشنبه 25 دسامبر برای تعطیلات کریسمس بسته خواهند بود.

با احتمال پایان یافتن تنش های میان آمریکا و چین، میل ریسک پذیری معامله گران و سرمایه گذاران در روزهای آخر سال کاهش نیافته است.

چین در آخر هفته گذشته اعلام کرد که قصد دارد از اول ژانویه 2020 تعرفه واردات بر صدها محصول از سوی تمامی شرکایش را لغو کند. بیانیه های آمریکا و چین در این خصوص طی هفته های گذشته مثبت بوده است.

امروز بازارهای متوسط شاخص قیمت دلار را بالاتر نشان می دهند، در عین حال قیمت نفت خام Nymex  تقریبا ثابت است و پس از افزایش چند ماهه گذشته خود، اکنون با بشکه ای حدود 60.50 دلار معامله می شود.     

اطلاعات اقتصادی آمریکا در روز دوشنبه حاکی از سفارشات محصولات پایدار و فروش املاک و مستقلات جدید می باشد.

ثبات قیمت طلا و نقره، امیدی برای تقاضای بهترثبات قیمت طلا و نقره، امیدی برای تقاضای بهتر

گاو طلا در کوتاه مدت توانست انتظارات را برآورده سازد و اکنون به خوبی در جدول روزانه جای گرفته است و در قدم بعدی به دنبال نزدیک شدن به فبروری فیوچرز و رد کردن حد 1.500.00 دلار کنونیست. اهداف کاهش قیمت بازار خرسی در بازه زمانی نزدیک، راندن قیمت ها به پایین تر از تحلیل های تکنیکال است، یعنی 1.453.10 دلار. اولین مقاومت ها  در نرخ های 1.489.10 دلار و 1.491.60 دلار پیش بینی می شود. اولین حمایت نیز از نرخ 1.480.00 دلار و در هفته گذشته از نرخ 1.747.30 دلار بوده است. امتیاز بازار Wyckoff عدد 5.5 می باشد.

ثبات قیمت طلا و نقره، امیدی برای تقاضای بهترثبات قیمت طلا و نقره، امیدی برای تقاضای بهتر

بازار گاوی نقره نیز تا حدی برگ برنده را در کوتاه مدت در دست دارد، در حالی که قیمت های آن در چارت روزانه طی بازه زمانی سه ماهه تغییر آن چنانی نداشته اند، تنها طی شش هفته اخیر شاهد افزایش خوبی بوده است. هدف بعدی گاوهای نقره ای رساندن قیمت ها به 18.00 دلار برای هر اونس می باشد که بالاتر از تحلیلهای تکنیکال خواهد بود. و هدف کاهش قیمت، رساندن قیمت ها به پایین تر از 16.565 دلار ماه دسامبر است. اولین مقاومت در 17.465 دلار و سپس 17.50 دلار پیش بینی می شود. حمایت پیش رو از نرخ 17.23 و سپس از 17.00 دلار پیش بینی می گردد. امتیاز بازار Wyckoff عدد 5.5 می باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید