زمان واریز شدن یارانه دی ماه اعلام شد

کدخبر: ۳۲۰۱۵۲
اقتصادنیوز: سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرد: یکصد و هفتمین مرحله پرداخت یارانه نقدی در ساعت ۲۴ پنجشنبه (۱۹ دی ماه) به حساب سرپرستان خانوار‌ها واریز می‌شود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یکصد و هفتمین مرحله پرداخت یارانه نقدی، براساس اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها، فردا پنجشنبه (۱۹ دی)، در ساعت ۲۴  به حساب سرپرستان خانوار‌ها واریز می‌شود. مبلغ یارانه دریافتی هر یک از مشمولان دریافت یارانه نقدی همانند نوبت‌های گذشته ۴۵۵ هزار ریال است.

افزون بر یارانه‌ها، افزایش حداقل مستمری خانوار‌های مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور نیز پنجشنبه (۱۹ دی) واریز می‌شود که بلافاصله امکان برداشت آن وجود دارد.

تا به حال دو مرحله سبد معیشتی دولت به حساب سرپرستان خانوار واریز شده است. در مرحله اول ۶۰ میلیون نفر، سبد معیشتی را  دریافت کردند و در مرحله دوم نیز ۴۱۹ هزار و ۳۰۴ نفر دیگر به این افراد اضافه شدند.

یارانه نقدی در چارچوب قانون هدفمندی یارانه‌ها از آذر ماه سال  ۱۳۸۹ به مشمولان این طرح پرداخت شده است و تا به حال ۱۰۶ مرحله به حساب سرپرست خانوار واریز شده است.

پیشتر ۲۵ هر ماه یارانه نقدی به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شد تا زمانی که «محمدباقر نوبخت» رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: از آذرماه یارانه نقدی بیستم هر ماه واریز می‌شود و در پایان هر ماه سبد حمایت معیشتی دولت به حساب خانوار واریز می‌شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید