دولت سال آینده چقدر حقوق به کارمندان می‌دهد؟

کدخبر: ۳۲۱۴۵۷
اقتصادنیوز: عضو کمیسیون بودجه مجلس گفت: حقوق و مزایای کارکنان دولت در سال ۹۹ بیش از ۴۳۲ هزار میلیارد تومان برآورد می‌شود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، محمد حسینی عصر امروز در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصادی مقاومتی که در فرمانداری آشتیان برگزار شد با اشاره به موضوع ضرورت جذب سرمایه‌گذار در استان مرکزی و شهرهای استان اظهار داشت: یکی از عوامل مهم در حوزه جذب سرمایه‌گذار مسئله حامل‌های انرژی است که شهرستان آشتیان در این حوزه با مشکلات مهمی روبرو بوده که برای حل آنها باید برنامه‌ریزی جامعی انجام داد.

وی افزود: به‌دلیل ارزانی تعرفه برق، برخی از اقدامات انشعابات باید از سوی سرمایه‌گذار انجام شود زیرا در غیراین‌صورت هزینه‌ شرکت‌های توزیع افزایش چشمگیری پیدا می‌کند.

حسینی تصریح کرد: سرمایه‌گذارانی که از پایتخت کشور با وجود فراهم بودن تمامی امکانات، سرمایه خود را به شهرستان‌های کوچک منتقل می‌کنند باید از مشوق‌های مختلفی مانند معافیت‌ مالیاتی برخوردار شوند و مدیران استان نیز باید به این موضوع توجه خاص و دقیقی داشته باشند.

نماینده مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: صنایع شهرستان آشتیان با کمبود نیروی انسانی مواجه هستند اما، جوانان تمایلی به فعالیت در این صنایع از خود نشان نمی‌دهند و همه به دنبال جذب در نهادهای دولتی هستند.

حسینی بیان کرد: هزینه حقوق و مزایای کارکنان دولت در سال آینده، بیش از ۴۳۲ هزار میلیارد تومان برآورد می‌شود و امکان جذب جوانان در نهادهای دولتی وجود ندارد و باید فرهنگ اشتغال در صنعت و خود اشتغالی در جامعه گسترش یابد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید