آزمایش فرد مشکوک به کرونا منفی بود/ اجازه ورود مستقیم کشتی‌های چینی به بنادر را نمی‌دهیم

کدخبر: ۳۲۳۸۶۹
اقتصادنیوز: تاکنون با هیچ مورد مشکوکی از کالا یا خدمه کشتی مبتلا به ویروس کرونا مواجه نبودیم. فقط یک مورد خدمه مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در یک کشتی ایرانی مشاهده شد که خوشبختانه آزمایش این فرد منفی بود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا،‌ الله‌مراد عفیفی‌پور در نشست خبری مشترک ناظر گمرکات استان هرمزگان و مدیرکل بنادر و دریانوردی استان در پاسخ سوال ایلنا مبنی بر اقدامات انجام شده برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و کنترل کشتی‌های ورودی اظهار داشت: تمام کشتی‌ها به ویژه کشتی‌هایی که از مبدا چین وارد کشور می‌شوند مورد کنترل قرار می‌گیرند.

وی افزود: تاکنون با هیچ مورد مشکوکی از کالا یا خدمه کشتی مبتلا به ویروس کرونا مواجه نبودیم. فقط یک مورد خدمه مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در یک کشتی ایرانی مشاهده شد که به سرعت در بیمارستان بستری و آزمایشات مورد نیاز انجام شد که خوشبختانه آزمایش این فرد مشکوک منفی بود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان افزود: اجازه ورود مستقیم کشتی‌های چینی به بنادر هرمزگان را نمی‌دهیم و این کشتی‌ها در لنگرگاه مستقر می‌شوند و تیم پاس (تیم کنترل‌کننده) به این کشتی‌ها برای انجام آزمایشات اعزام می‌شوند و اگر مورد مشکوکی باشد بار این کشتی هرگز وارد بندر نخواهد شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید