پست اینستاگرامی رئیس کل بانک مرکزی درباره هیجانات بازار ارز

کدخبر: ۳۲۶۴۵۵
اقتصادنیوز: رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد: بانک مرکزی با هیجانات بازار ارز هیجانی برخورد نمی‌کند و توصیه می‌شود از ورود به دام روانی سفته بازان و سودجویان مردم پرهیز کنند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، عبدالناصر همتی امروز طی پست ایسنتاگرامی اظهار کرد: در خصوص آن چه موجب تصمیم FATF برای اقدامات تقابلی علیه ایران شد و مطابق انتظار موجب خرسندی دولت آمریکا و موجه نشان دادن تحریم‌های ظالمانه آنها گردید، صحبتی نمی‌کنم.

وی افزود: به دنبال این اقدام همان گونه که قبلا تاکید کردم، گروهی در تلاش بوده و هستند تا با ایجاد فضای روانی بی ثباتی و نیز اعلام نرخ‌های بی پایه و غیر معاملاتی در فضای مجازی، در چارچوب فشار حداکثری آمریکا این تصمیمات را تکمیل کنند و ثبات بازارها از جمله بازار ارز را مجددا به هم بزنند.

رئیس کل بانک مرکزی گفت: این بانک با هیجانات بازار هیجانی برخورد نمی‌کند بلکه با رویکرد اصولی و استفاده از امکانات و روش‌های تجربه شده خود در طول ماه‌های گذشته و با رهیافت صبر و تدبیر تلاش‌ها برای سفته بازی از طریق تحمیل شوک به بازار ارز را با تقویت اقدامات در دست اجرا خنثنی می‌کنند و ثبات لازم را به بازار اعاده خواهد کرد.

وی همچنین به مردم توصیه کرد: از ورود به دام روانی سفته بازان و سودجویان پرهیز کنند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید