بلیط هواپیما ارزان شد/ قیمت بلیت تهران-مشهد ۷۵ هزار تومان

کدخبر: ۳۲۷۵۸۷
اقتصادنیوز: دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی می‌گوید: پروازهای هوایی به سراسر کشور مثل گذشته نیست و شرکت‌ها به دلیل نداشتن مسافر، پروازهایشان را به طور اتوماتیک کنسل کرده‌اند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تجارت نیوز، دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی درباره تاثیر شیوع کرونا بر قیمت بلیط هواپیما به تجارت‌نیوز گفت: در تمام مسیرهای هوایی قیمت بلیط هواپیما به شدت ارزان شده است. با شیوع بیماری کرونا برخی از مسافران پروازهایشان را لغو و بلیط‌ها را استرداد کردند.

مقصود اسعدی سامانی در ادامه اظهار کرد: پروازهای هوایی به سراسر کشور مثل گذشته نیست و شرکت‌ها نیز به دلیل نداشتن مسافر، پروازهایشان را به طور اتوماتیک کنسل کرده‌اند. متاسفانه شرایط فعلی کشور باعث شده که نسبت به چند دهه گذشته شرایط متفاوتی را داشته باشیم.

او با اشاره به حداقل قیمت پروازهای هوایی اشاره کرد و گفت: در تمام خطوط، قیمت بلیط هواپیماها در پایین‌ترین حد عرضه می‌شود به طوری‌که دیروز قیمت بلیط هواپیما از تهران به مشهد یا از تهران به کیش ۲۵۰ هزار تا ۳۰۰ هزار تومان بود. البته در این مدت برخی از کسانی که به طور گروهی بلیط مورد نظر را تهیه کردند مجبور به لغو پرواز می‌شوند که در نهایت در یک بازه زمانی قیمت بلیط هواپیما از تهران به مشهد ۷۵ هزار تومان عرضه شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید