نمایشگاه بهاره مجازی مورد تایید اتاق اصناف نیست

کدخبر: ۳۲۹۲۳۱
اقتصادنیوز: نائب رییس اتاق اصناف تهران گفت: نمایشگاه بهاره مجازی به هیچ عنوان مورد تایید ما نیست و هیچ اطلاعی از کیفیت و نحوه برگزاری آن نداریم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، خسرو ابراهیمی‌نیا در خصوص نمایشگاه بهاره مجازی گفت: این نمایشگاه به هیچ عنوان مورد تایید ما نیست و هیچ اطلاعی از کیفیت و نحوه برگزاری آن نداریم.

وی ادامه داد: نمایشگاه‌های بهاره باید مورد تایید و زیر نظر اتحادیه‌ها و اصناف باشد و مجوز برگزاری آ‌نها از سوی اتاق اصناف صادر شود که این نمایشگاه بهاره مجازی فاقد تمام این فاکتورها است و من همین جا به شهروندان هشدار می‌دهم که مراقب این گونه نمایشگاه‌ها و فروش‌های مجازی بخصوص در این ایام که توصیه شده رفت و آمد به حداقل برسد باشند.

ابراهیمی‌نیا متذکر شد: اتاق اصناف هیچ گونه مسئولیتی در قبال برگزاری این گونه نمایشگاه‌ها ندارد و در صورت شکایت و تخلف هیچ کمکی نمی‌تواند به مصرف‌کنندگان کند.

وی افزود: نمایشگاه‌های بهاره باید زیر نظر اتحادیه‌ها باشند تا ما کیفیت و قیمت‌ها را تایید کنیم تا هیچ گونه اجحافی در حق مشتری صورت نگیرد.

نائب رییس اتاق اصناف تهران افزود:‌ ما اصلا نمی‌دانیم منبع این نمایشگاه کجاست و چه کسی متولی برگزاری آن است حتی وزارت صمت نیز اگر بخواهد به سازمان یا نهادی مجوز برگزاری نمایشگاه عرضه کالا را بدهد باید در گردش کار آن حتما اتاق اصناف باشد و آن را تایید کند در غیر این صورت این نمایشگاه فاقد وجاهت قانونی است. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید