ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در تهران آغاز شد

کدخبر: ۳۲۹۳۵۰
اقتصادنیوز: نام نویسی مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای دارای ظرفیت ثبت نام (در پنج استان) از امروز ساعت ۱۰ صبح آغاز شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، ثبت نام گروه چهارم متقاضیان مرحله دوم طرح اقدام ملی در شهرهای دارای ظرفیت ثبت نام در استان‌های آذربایجان شرقی، سمنان، تهران، قم و  سیستان و بلوچستان از امروز ساعت ۱۰ صبح آغاز شد.

 متقاضیان می‌توانند تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۲۵ /۱۳۹۸/۱۲ برای ثبت ‌نام در این طرح اقدام کنند.

متقاضیان برای ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن، صرفاً یکی از روش‌های زیر را استفاده کنند:

‌۱- سامانه طرح اقدام ملی مسکن به آدرس: Tem.mrud.ir

۲ - سامانه پیامکی به سرشماره ۳۰۰۰۷۳۶۴۰

برای رعایت اصول بهداشتی و جلوگیری از گسترش بیماری کرونا، آن دسته از متقاضیان استان‌های فوق الذکر که به هر علت امکان استفاده از رایانه شخصی در منزل را ندارند می ‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ از طریق تلفن همراه شخصی خود و با ارسال پیامک کد ملی سرپرست خانوار (بدون هیچ حرف یا کلمه اضافه) به شماره پیامکی فوق، نسبت به ثبت نام اولیه در طرح، اقدام نمایند. به پیامک هائی که به جز کد ملی سرپرست خانوار، حاوی حرف یا کلمه دیگری باشند، ترتیب اثر داده نخواهند شد. بدیهی است ثبت نام نهائی از متقاضیان که از طریق پیامک ثبت نام نموده اند، پس از رفع بیماری کرونا و با اطلاع رسانی قبلی، ازطریق سامانه ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن به آدرس (tem.mrud.ir) صورت خواهد پذیرفت.

متقاضیان ثبت نام در مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن می‌توانند در ظرف زمانی فوق با مراجعه به سامانه یا ارسال پیامک بدون محدودیت در ظرفیت، ثبت نام نمایند.

‌افرادی که در مرحله اول، ثبت نام نموده و به عنوان متقاضی اولیه پیامک احراز شرایط را دریافت کرده اند چنانچه در بازه زمانی اعلام شده، انصراف خود را در سامانه ثبت کرده باشند، می‌توانند در این مرحله ثبت نام نمایند.

متقاضیانی که نسبت به احراز نشدن شرایط در مرحله اول ثبت نام اعتراض نموده اند، نیازی به ثبت نام مجدد نداشته و چنانچه حائز شرایط تشخیص داده شوند، در فرایند قبلی ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن قرار می‌گیرند.

در صورت تأمین زمین، برای شهرهائی که در مرحله اول و دوم ثبت نام قرار نداشته اند، در مراحل بعدی ثبت نام صورت خواهد پذیرفت.

‌متقاضیان استان‌های آذربایجان شرقی، سمنان، تهران، قم و جنوب سیستان و بلوچستان می‌توانند در شهرهای جدید، ثبت نام نمایند.

ثبت نام در استان تهران شهر جدید پرند، و شهرستان‌های رباط کریم، اسلامشهر، شهریار، بهارستان، قدس، ملارد و ری.  شهر جدید هشتگرد (در استان البرز) پاکدشت، ورامین، پیشوا، قرچک و ری و شهرهای شهرستان‌های سمنان و گرمسار، ایوانکی‌ می‌باشد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید