کدام مغازه‌ها و پاساژها در تهران فردا باز نمی‌شوند؟

کدخبر: ۳۳۳۴۰۸
اقتصادنیوز: فرمانده ستاد مفابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت:بازگشایی برخی اصناف از فردا شامل بازار تهران و پاساژ‌های مسقف خرید نمی‌شود و این مکان‌ها کما فی السابق تعطیل خواهد بود.

به گزارش اقتصادنیوز علیرضا زالی، فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران اظهار داشت:در ۲۴ ساعت گذشته ۳۵۵ مورد جدید در بخش عادی بیمارستان‌ها و ۸۵ مورد نیز از بیماران در بخش ویژه بستری شدند؛ ضمن اینکه ۵۵۲ نفر نیز در مجموع از بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه‌های الوم پزشکی ترخیص شدند.

وی ادامه داد:از افرادی که ترخیص شده اند و کمتر از دو هفته از زمان بستری آن‌ها در بیمارستان گذشته است، خواهش می‌کنم مطلفا در محیط‌های اجتماعی حضور پیدا نکنند؛ چراکه کماکان نافل بوده و می‌توانند اطرافیان خود را مبتلا کنند.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران بیان داشت:از تیم پزشکی درخواست کرده ایم تا به کسانی که ترخیص شده و کارمند هستند یا در محیط‌های اجتماعی کار می‌کنند مدت دو هفته مرخصی داده شود.

زالی با اشاره به راه اندازی برخی صنوف کم خطر از فردا، خاطرنشان کرد: بازار تهران و پاساژ‌های مسقف خرید کما فی السابق تعطیل خواهد بود و شروع به کار سایر اصناف مشمول آن‌ها نخواهد شد.

وی تصریح کرد: وسائل حمل و نقل عمومی بیشترین میزان امکان سرایت را دارد و ما نیز نگران این سرایت از این طریق هستیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از بازار سرمایه

      اقتصادنیوز:‌ شاخص کل در آخرین روز کاری هفته به رقم ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۳۸۶ واحد رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی…

    کارگزاری مفید