یک کارشناس بازار سرمایه؛

آزاد سازی سهام عدالت به فرمان مقام معظم رهبری 50 میلیون نفر را به بورس اضافه کرد

کدخبر: ۳۴۶۳۹۶
یک کارشناس بازار سرمایه بیان اینکه بازار سرمایه باعث توسعه صنعت واشتغال در کشور می‌شود، گفت: با آزاد سازی سهام عدالت به فرمان مقام معظم رهبری حدود 50 میلیون نفر را به جمع سهامداران بازار سرمایه اضافه کرد.
آزاد سازی سهام عدالت به فرمان مقام معظم رهبری 50 میلیون نفر را به بورس اضافه کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، شاخص کل بورس دیروز (سه شنبه) برای نخستین بار رشدی نزدیک به 65 هزار واحد را تجربه کرد و از مرز یک میلیون و 500 هزار واحد هم گذشت.

"همایون دارابی" کارشناس بازار سرمایه عوامل مختلفی را در تغییر فرهنگ سرمایه گذاری بیان کرد و گفت: جاماندگی بازار سرمایه از بازار‌های موازی و تغییر سیاست‌ها اقتصادی بانک مرکزی در کاهش سود بانکی و اوراق بهادار از جمله عواملی است که سیل سرمایه‌های مردمی به سمت بازار سرمایه سوق داده است.

دارابی با بیان اینکه امروز (چهارشنبه 11 تیر 99) شاهد عرضه اولیه جدیدی در بازار سرمایه خواهیم بود، گفت: تاکنون بیش از 4 میلیون نفر سرمایه گذار جدید پا به عرصه بازار سرمایه گذاشته اند.

او با بیان اینکه بازار سرمایه باعث توسعه صنعت واشتغال در کشور می‌شود، گفت: با آزاد سازی سهام عدالت به فرمان مقام معظم رهبری حدود 50 میلیون نفر را به جمع سهامداران بازار سرمایه اضافه کرد.

وی رشد 65 هزار واحدی امروز شاخص بورس را کاهش مالیات بنگاههای اقتصاد برای سال 97 تا 99 اعلام کرد و گفت: با ثبات رشد مداوم بازار سرمایه و خطر پذیری بازار های سکه و طلا هر روز به جمع علاقمندان بازار سرمایه اضافه می شود.

کارشناس بازار سرمایه با رد حباب در بازار گفت: در حال حاضر ارزش سهام شرکت ها با قیمت های واقعی آن اختلاف زیادی ندارد. 

راه‌اندازی بورس املاک و مستغلات در هفته آینده/ تفاهم اولیه برای عرضه 21 شرکت زیرمجموعه شستا

"محمود گودرزی" معاون بورس تهران هم به مقایسه ارزش سهام بورس امسال تهران (دوره 4 ماهه) نسبت به سال گذشته پرداخت و گفت: رشد 4 برابری و 400 درصدی بورس امسال ناشی از استقبال مردم از سود دهی بازار سرمایه است.

گودرزی به سهامداران توصیه کرد اگر تصور می کنید حبابی در ارزش یک سهام بورس وجود دارد بهتر است سهامداران به فروش آن سهم اقدام کنند.

وی از عرضه دو صندوق دیگر پذیره نویسی جدید در عرصه نفت و فولاد خبر داد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید