رویترز تشریح کرد؛ ذ

خدمات پاندمی کرونا به دلار!

کدخبر: ۳۴۸۰۰۱
​اقتصادنیوز: دلار از افزایش شمار مبتلایان کرونا در سراسر جهان و از تاثیر آن بر بازارهای جهانی سود می‌برد.
خدمات پاندمی کرونا به دلار!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از رویترز، افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا و اعمال محدودیت های مجدد در برخی از کشورها موجب شده است تا سرمایه گذاران به دارایی های امن سوق پیدا کنند. از همین رو، دلاردر روز چهارشنبه تقویت شد. همچنین رشد یوان چین پس از دو روز افزایش قیمت در روز چهارشنبه متوقف شد و در برابر دلار به میزان کمی کاهش پیدا کرد. دلار آمریکا در برابر ین به قیمت 107.58 ین معامله شد. این ارز در روز سه شنبه نیز شاهد افزایش 0.3 درصدی بود. همچنین، دلار در برابر یورو با قیمت 1.1278 یور معامله شد و افزایش قیمت 0.3 درصدی روز قبل را حفظ نمود. دلار آمریکا در برابر فرانک سوئیس تغییر کمی داشت و به قیمت 0.9428 فرانک فروخته شد. در همین حال، پوند استرلینگ به قیمت 1.2554 دلار معامله شد.

بنابر گزارش رویترز، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا از 3 میلیون نفر عبور کرده است. بیشترین تعداد ابتلا به و مرگ و میز ناشی از ویروس کرونا به کشور آمریکا تعلق دارد. سه مقام رسمی بانک مرکزی آمریکا در مورد رشد همه گیری در آمریکا ابراز نگرانی کرده اند، زیرا این مساله می تواند بر مشاغل و میزان هزینه های مصرفی مشتریان تاثیرگذار باشد.

در همین حال، دلار استرالیا بعد از کاهش 0.4 درصدی در روز سه شنبه، با اندکی تغییر در روز چهارشنبه به قیمت 0.6939 دلار فروخته شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید