ایجاد قابلیت اصلاح شماره تلفن سهامداران عدالت در سامانه

کدخبر: ۳۴۹۶۰۴
اقتصادنیوز: رئیس فناوری اطلاعات شرکت سپرده گذاری مرکزی با اشاره به روش تغییر شماره‌های نامعتبر، گفت: در سامانه sahamedalat.ir امکانی را فراهم کردیم که اگر فرد شماره تلفن همراه به نام خودش نباشد می‌تواند از آن طریق شماره تلفنی که به نام خودش است را وارد می‌کند و شماره موبایل او اصلاح می‌شود.
ایجاد قابلیت اصلاح شماره تلفن سهامداران عدالت در سامانه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، علیرضا ماهیار افزود: حدود ۱.۵ میلیون نفر از این طریق توانستند شماره شأن را اصلاح کنند. بنابراین ۱.۵ میلیون سهام دار به ۹.۵ میلیون سهامداری که سیم کارت به نام خودشان بود اضافه شد.

وی ادامه داد: برخی می‌گفتند ممکن است موبایلی که به نام خودشان است در اختیار شخص دیگری باشد و می‌خواستند تنها دارایی‌شان را ببینند ما اینجا این تسهیل را قائل شدیم که در درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه با مشخصات سجامی‌شان بتوانند دارایی‌شان را مشاهده کنند.

علیرضا ماهیار درباره نحوه پرسش و پاسخ سهامداران عدالت، گفت: برای اینکه ممکن است برخی از هموطنان ابهاماتی داشته باشند، سامانه ۱۵۶۹ را راه اندازی کردیم. این مرکز تماس با ۲۳ اپراتور راه اندازی شد اما درحال حاضر به ۴۰ اپراتور رسیده است و در آینده نیز بیشتر خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید