فروشندگان سهام عدالت 500 هزار تومانی چقدردریافت می‌کنند؟

کدخبر: ۳۴۹۹۹۴
اقتصادنیوز: سخنگوی سهام عدالت گفت:کسانی که سهام عدالت ۵۰۰ هزار تومانی داشند باید حداقل ۲.۵ میلیون تومان دریافت کننداگر مبالغ واریزی کمتر از این است باید بار دیگر به محلی که سفارش داده اند مراجعه کنند.
فروشندگان سهام عدالت 500 هزار تومانی چقدردریافت می‌کنند؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، حسین فهیمی درباره علت واریز نشدن مبلغ فروش ۳۰ درصد از سهام عدالت برای برخی از سهامدارانی که سفارش فروششان را ثبت کرده‌اند، گفت: اولویت ما در شرکت سپرده گذاری، حفاظت از وجوه دارایی‌های مردم است. در فروش سهام وسواس زیادی به خرج می‌دهیم که مبلغ مورد نظر حتماً به حساب همان فرد واریز شود بنابراین اگر به عنوان مثال شماره شبا اشتباه باشد، راکد باشد یا به دلیل دستورات قضائی مسدود شده باشد امکان واریز وجه وجود ندارد.

سخنگوی سهام عدالت ادامه داد: از مجموع بیش از یک میلیون نفری که سفارش فروش سهام عدالتشان را ثبت کرده اند، تنها ۳ هزار نفر دچار مشکل شدند یعنی شماره شبای‌شان به گونه‌ای است که امکان واریز وجه وجود ندارد (یا مسدود است یا راکد است و یا به دلایل دیگر نمی‌توان وجه را به حساب آنها واریز کرد) درباره این عزیزان، هم بانک‌ها و هم کارگزاری‌هایی که سفارش فروش را دریافت کرده‌اند تلاش می‌کنند از طریق تماس و ارتباط با آن سهامدار، اطلاعات صحیح دیگر از جمله حساب مطمئن را از او دریافت کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید