رکورد ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری شکست

کدخبر: ۱۶۵۱۸۹
چهارمین روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری درحالی در محل ستاد انتخابات کشور آغاز شده است که رکود ثبت نام ها در این انتخابات نسبت به دوره گذشته زده شد.
رکورد ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری شکست

به گزارش مهر، چهارمین روز ثبت نام از داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در محل ستاد انتخابات کشور آغاز شد.

در سه روز گذشته ۶۳۸ داوطلب برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کردند که روز سوم با ثبت نام ۳۵۷ نفر بیشتر آمار نام نویسی را به خود اختصاص داد.

بنابراین گزارش فردا آخرین روز ثبت نام از دواطلبان انتخابات است و این درحالی است که تاکنون چهره های مطرح در انتخابات ثبت نام نکرده اند.

ثبت نام مهدی کلهر

- مهدی کلهر مشاور رسانه ای احمدی نژاد اولین کاندیدای مطرح در چهارمین روز ثبت نام وارد ستاد انتخابات کشور شد. وی تاکید کرد که به صورت مستقل وارد این انتخابات شده و کاندیدای احمدی نژاد نیستم.

برای مقابله با شیعه لندنی آمده ام

-   در میان داوطلبان امروز فردی که خود را  مدیر سایت «تی وی شیعه دات کام» معرفی می کرد در ستاد انتخابات دیده می شود. او می گوید: هدفم برخورد باحکومت جریان تشیع لندنی است که داردبا عکس شهدا عکس شهدا برخورد می کند.

مراجعه ۸۰ نفر برای ثبت نام تا ساعت ۹

- تا ساعت ۹ صبح یعنی تنها یک ساعت از آغاز ثبت نام روز چهارم ۸۰ نفر به ستاد انتخابات مراجعه کرده اند که تا کنون ۳۳ نفر از آنان موفق به ثبت نام کردن شدند.

رکورد ثبت نام زده شد

- بنابر آخرین آمار ۶۸۷ نفر تا کنون در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده اند که رکود ثبت نام در دوازدهمین دوره انتخابات زده شد. در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم ۶۸۶ داوطلب در طول ۵ روز ثبت نام کرده بودند.

ثبت نام  ۷۱۷  تا ساعت ۱۰:۳۰

- رئیس ستاد انتخابات کشور از ثبت نام ۷۱۷ نفر تا ساعت ۱۰:۳۰ در انتخابات خبر داد.

ثبت نام رئیس کابینه جوان

- نعمت الله سبحانی مدیر کل سابق پدافند غیرعامل استان بوشهر هم به ستاد انتخابات آمد تا نام خود را در میان داوطلبان انتخابات ثبت کند. او با بیان اینکه کابینه ام جوان خواهد بود گفت:  دلیلی ندارد رد صلاحیت شوم؛ چراکه توان اداره قوه مجریه را دارم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید