میرسلیم : کسی جرات ندارد از من درخواست کناره گیری کند

کدخبر: ۱۶۶۰۹۷
مصطفی میرسلیم اعلام کرد :دولت من منحصر به یک جناح نخواهد بود و از افراد شایسته و کارامد تشکیل می شود.
میرسلیم : کسی جرات ندارد از من درخواست کناره گیری کند

به گزارش خبرگزاری ها، این کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  با بیان این مطلب افزود: رونق بازار و تولید از برنامه های اولیه دولت من خواهد بود.

وی تاکید کرد :اطلاعات ما از شرایط کشور دقیق است و اقدامات دولت من مبتنی است بر شناخت مشکلات و خواسته های مردم.

وی یادآورشد:مقابله با قاچاق و واردات بی رویه و فاصله گرفتن از خام فروشی و افزایش تولید و صادرات راه حل مشکلات اقتصادی است.

این کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درباره اینکه باهنر گفته میرسلیم کنار می کشد نیز گفت: باهنر خوب است به کارهای خودش بپردازد. تصمیمات ما باید از زبان من و حزب گفته شود شخص دیگری حق ندارد از قول ما حرفی بزند. ما تا اخر ایستاده ایم.

میرسلیم تصریح کرد:ما با جمنا اختلاف سلیقه داریم و این انتخاب را به عهده مردم گذاشته ایم که کدام سلیقه را انتخاب می کنند.

میرسلیم در پاسخ به سوالی مبنی براینکه با توجه به حضور ابراهیم رییسی و محمدباقر قالیباف در عرصه انتخابات اگر از شما خواسته شود به نفع کسی کناره‌گیری کنید چه اقدامی انجام می‌دهید، گفت: کسی  جرات ندارد از من درخواست کناره‌گیری کند اما از همکاری آنها استقبال خواهم کرد و هرکسی که نیت خیر داشته باشد دستم را به سوی آن دراز می‌کنم.

نسبت به تخلفات قالیباف در شهرداری تهران حساسیت نشان دادم

او در پاسخ به سوال دیگر ایلنا مبنی بر اینکه در رسانه‌ها مطرح شده است که شما نامه‌ای در مورد تخلفات قالیباف نوشته‌اید در خصوص چه مواردی بوده و به کجا رسیده است، گفت‌: در رابطه با شکایت از قالیباف در ذات وجود من نهفته است که نمی‌توانم با تخلف کنار بیایم و هیچ فرقی نمی‌کند. موارد مختلفی از خلاف و اشکال پیش آمده که نسبت به آنها حساسیت نشان داده‌ام و به عنوان عضوی از حزب پیگیری کرده ام.

سال ۹۳ نسبت به تخلفات شهرداری تهران هشدار دادم

او افزود: در درجه اول به عنوان عضوی از مجمع تشخیص مصلحت نظام پیگیر تخلفات بوده‌ام و در روزهای اول سرکار آمدن قالیباف او به منزل من آمد و با او صحبت کردم و خیرخواهش بودم و در اسفند ۱۳۹۳ به او گفتم که در شهرداری خلاف‌هایی صورت می‌گیرد که قالیباف پاسخ داد دست روی دلم نگذار، واویلاست. به او گفتم باید آنها را درست کنی و اعمال باید درست انجام گیرد. اگر این کار صورت نگیرد به ضرر مردم تمام می‌شود و چه از طرف من و چه از طرف برادر من باشد هیچ فرقی نمی‌کند.

نباید با دروغ و دغل ظاهرنمایی کرد

میرسلیم تاکید کرد: اگر من هم دچار خلاف شوم باید به من تذکر داده شود و باید از آن استقبال کنم نه اینکه رنجیده‌خاطر شوم لذا در صحنه سیاست هرکس گرفتار اشتباه شد باید سریعاً اشتباه خود را تصحیح کند نه اینکه با دروغ و دغل بخواهد ظاهرنمایی کند. این موارد غلط و قابل قبول نیست و توهین به مردم محسوب می‌شود.

نامزد انتخاب ریاست جمهوری افزود: در آینده هم اگر من دچار اشتباه شوم از انتقاد دیگران استقبال می‌کنم و زود خود را اصلاح خواهم کرد و این ویژگی کار حزبی است و ما در این رابطه آموزش دیده‌ایم. از مرحوم بهشتی آموزش دیده‌ایم که چطور در برابر حق سر تعظیم فرود بیاوریم و نباید در مقابل انتقاد دیگران گردن کلفتی کنیم ، در برابر حق گردنمان از مو باریک‌تر است و همین‌گونه به احقاق حق مردم می‌پردازم. از قوه مقننه  و قضائیه خواهیم خواست که کمک کنند  که حق مردم احقاق شود و شهرداری هم  باید همین گونه باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید