وعده «پولی» جدید قالیباف

کدخبر: ۱۶۶۲۵۲
محمدباقر قالیباف که در مصاحبه خود با ویژه نامه نوروزی روزنامه همشهری از امکان افزایش سه برابری یارانه نقدی سخن گفته بود، از یک وعده پولی دیگر خود در آستانه انتخابات رونمایی کرد. این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت که در صورت پیروزی در انتخابات ماهانه مبلغ ۲۵۰ هزار تومان به ثبت‌نام‌کنندگان سامانه ملی کار واریز می‌کنم. این وعده ها در شرایطی داده می شود که اغلب کارشناسان در خصوص عملی بودن آن در شرایط کنونی اقتصاد ایران و همچنین تبعات اقتصادی آن مانند افزایش تورم متفق القول هستند.
وعده «پولی» جدید قالیباف

محمدباقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، اظهار داشت: یکی از مهمترین محورهای اقتصادی برنامه دولت مردم جهاد علیه بیکاری است در این برنامه ایجاد پنج میلیون شغل پیش بینی شده و تمامی مقدمات و الزامات تحقق این تعهد بصورت دقیق بررسی شده است.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: قطعاً با برنامه ریزی و مدیریت صحیح در حوزه‌های مختلفی همچون اشتغال روستایی، صنعتی و خدمات بویژه با بهره گیری از فناوری‌های نو می‌توان نرخ بیکاری را کاهش داد و من تعهد می‌دهم که حداقل پنج میلیون شغل ایجاد کنم.

قالیباف افزود: از سوی دیگر به دلیل اینکه بسترسازی برای اشتغال وظیفه دولت است، برای کسانی که شغل ندارند دولت موظف به پرداخت حق شغل یا کارانه به آنان است. لذا در صورت پیروزی دولت مردم، یک سامانه ملی کارانه راه اندازی می‌شود و همه افراد بالای 18 سال که جویای کار هستند در این سامانه ثبت نام می‌کنند تا به تدریج به واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی معرفی شوند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید