حمایت قاطع ناطق نوری از روحانی

کدخبر: ۱۶۷۳۲۳
حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری تصریح کرد: بنده با توجه به آشنایی با همه کاندیداها و سوابق ایشان ضمن احترامی که برای همه آنها قایل هستم، شخص آقای روحانی را اصلح دانسته و می‌دانم، همانطور که مرحوم آیت الله هاشمی نیز در انتخابات سال 92 و حتی پس از آن، حمایت خویش را از ایشان بارها اعلام داشته‌اند.
حمایت قاطع ناطق نوری از روحانی

به گزارش ایسنا، رییس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری در دیدار مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم گفت: با توجه به سوء استفاده رسانه‌های بیگانه از فضای انتخابات، همگان را به دقت در گفتار و رفتار دعوت می‌کنم.

وی تاکید کرد: متاسفانه جناح های مختلف پس از قرارگیری در مسند مسئولیت، افراد جناح مقابل را در سطوح مختلف کاری، کنار می‌گذارند در حالی که نیروهای مفید در هر جناحی که باشند می‌بایست از توانایی و پتانسیل آنان در جهت رشد کشور استفاده نمود.

رییس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: بنده تاکنون در مواجهه با بسیاری از حرف‌های نادرست و تهمت‌هایی که به شخص بنده زده شده سکوت کرده‌ام که دلیلش حفظ وحدت، جلوگیری از تشویش اذهان عمومی و ممانعت از سودجویی دشمنان انقلاب و نظام بوده است.

وی خاطر نشان کرد: سهم خواهی و انحصار طلبی افرادی که از کاندیدا حمایت می کنند، کاری بسیار نادرست و موجب بروز مشکلات فراوان است.

همچنین رییس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری در دیدار کمیته روحانیون حامی حسن روحانی در استانهای مختلف کشور گفت: انتخابات از افتخارات نظام و مظهر دموکراسی است که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز نسبت به آن تاکید فراوان داشته و دارند.

وی با بیان این که حضور حداکثری مردم هدفی مهم و بسیار حائز اهمیت است، آن هم در این شرایط که در منطقه اتفاقاتی با واسطه یا بی واسطه علیه کشور می‌افتد تاکید کرد: مردم همیشه نشان داده‌اند که حضورشان در جهت علاقه به نظام و کشورشان بوده و نقش روحانیت در به صحنه کشاندن مردم بسیار مهم است.

ناطق نوری تاکید کرد: خوب است که آمار دقیق و جامع از عملکرد دولت یازدهم در اختیار عموم قرارگیرد تا مردم بدانند با شروع به کار این دولت چه تحولاتی رخ داده است و خود نتیجه گیری کنند.

وی همچنین هشدار داد: مردم نسبت به جنگ روانی ایجاد شده و جوسازی ها مانند آمارسازی و برخی نظرسنجی های دروغین منتشر شده، آگاه باشند.

ناطق نوری با بیان این که «جناب آقای روحانی در ابتدای شروع به کار دولت اعلام نمودند که قصد دارند مشکلات و مسائل خارجی را حل نمایند و پس از آن به حل مسائل داخل بپردازند» ابراز امیدواری کرد: ان شاءالله پس از انتخاب مجدد، ایشان بتوانند مسائل داخلی مانند معیشت مردم، اشتغال و ... را در راس برنامه‌ها قرار داده و درصدد حل آن برآیند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید