رئیسی در کرمان : با تهمت زدن میدان را ترک نمی کنیم / فقر مطلق در شان مردم ایران نیست

کدخبر: ۱۶۸۰۷۹
حجت‌الاسلام رییسی گفت: مهم ترین مولفه قدرت در نظام ما حضور مردم متدین در صحنه است و آنچه سایه جنگ را از کشور برداشته، حضور مردم است.
رئیسی در کرمان : با تهمت زدن میدان را ترک نمی کنیم / فقر مطلق در شان مردم ایران نیست

به گزارش ایسنا :حجت الاسلام رییسی در جمع مردم کرمان بیان کرد: هر جا که حضور مدیریت جهادی و انقلابی بوده، شاهد افتخارات عظیمی برای ملت بوده ایم، اما امروز علی رغم همه این افتخارآفرینی ها، مردم ما دچار مشکلاتی شده اند که شایسته این ملت قهرمان و بزرگ نیست.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: آن افتخاراتی که مردان و زنان کشور آفریده اند، اساس قدرت در نظام ما را شکل داده و مهم ترین مولفه قدرت در نظام ما حضور مردم متدین در صحنه است و آنچه سایه جنگ را از کشور برداشته، حضور مردم است.

رییسی گفت: در شان ملت ایران نیست که مشکلاتی از قبیل فقر مطلق در گوشه و کنار کشور را شاهد باشیم و جوانان با مدرک تحصیلی را ببینیم که کسب و کار نداشته و هر روز تیتر یک روزنامه فلان موضوع فساد را شاهد باشیم.

رییسی بیان کرد: آیا حق است که 17 هزار کارگاه و کارخانه تعطیل شود و نیمی از ظرفیت صنعتی کشور معطل بماند؟

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری داوزدهم اظهار کرد: باز کردن قفل ها در کشور به هیچ عنوان به دست بیگانگان نیست، به دست ملت غیور ایران است و کلید حل مشکلات کشور به دست توانای مردم و جوانان فرهیخته و غیور این کشور است.

وی افزود: دولتی می خواهیم که بتواند کار شبانه روزی بکند نه دولتی که از سویی در دولت و از سوی دیگر در بخش خصوصی تجارت کند. دولتی می خواهیم که خود کار کرده و برای مردم کار ایجاد کند و امروز شایسته کشورِ الگوی ما نیست که جوانش بیکار و پدر خانواده با خجالت به خانه بازگشته و بگوید کارگاه مان تعطیل شد.

این کاندیدای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری افزود: می گوییم اگر نیمی از نقدینگی 700 هزار میلیارد تومانی در راه اندازی کارخانه ها برود هم مشکل بیکاری حل می شود و هم کارخانه ها فعال می شوند.

وی با اشاره به اینکه امروز در کشور ما 11 میلیون جوان آماده ازدواج وجود دارد، اظهار کرد: ما در مقابل این افراد مسوولیت داریم یا نه؟ 500 هزار نفر جوان در نوبت دریافت وام ازدواج هستند و اگر دو نفر از بدهکاران بد حساب بانکی بدهی خود را برگردانند، می توان به همه 500 هزار نفر وام ازدواج داد.

رییسی تصریح کرد: آیا هر روز باید شاهد یک پرونده فساد باشیم یا می شود بسیاری از ساختارهای فسادآور را با قدرت حل کرد؟

وی با اشاره به اینکه قانون می گوید باید حداقل سالانه یک میلیون شغل ایجاد شود، بیان کرد: 50 درصد تولید ناخالص برخی کشورهای اروپایی از اقتصاد دریاست و ما دو درصد استفاده می کنیم.

رییسی گفت: ما می گوییم در حوزه آی تی می شود تا 400 هزار شغل ایجاد کرد و کشورهای همسایه ما به اندازه پول نفت ما از تولید نرم افزار تولید ثروت دارند.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه ما بین چپاولگران اقتصادی و حق مردم دیوار بلندی ایجاد خواهیم کرد، گفت: ما برای نجات اقتصاد کشور از رکود، سیاست کشور از قبیله گرایی و فرهنگ کشور از غربزدگی وارد میدان شده ایم و با کمک مردم به پیش خواهیم برد.

وی افزود: احساس می کنیم اکنون فصل بازگرداندن نشاط واقعی به خانواده ها و افزایش صداقت و اعتماد مردم به مسوولان، فصل مبارزه با فساد و فصل کرامت مردم است.

وی بیان کرد: معتقدیم برای مسکن جوانان امکان حمایت، هدایت و سرمایه گذاری وجود دارد و یک میلیون شغل، یک میلیون مسکن و یک میلیون ازدواج حتمی است.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: این برنامه ها براساس متن قانون مصوب مجلس شورای اسلامی و برنامه ششم توسعه است و اگر کسی در منابع آن تشکیک می کند، می گوییم منابع از کجاست.

وی در پایان افزود: ما با تهمت زدن میدان را ترک نمی کنیم و در این قضیه تجربه داریم که هر وقت منافع جریان اشرافی گری در کشور به خطر افتاد، تهمت و افترا آغاز شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارس «اقتصادنیوز» از قیمت کارخانه‌ای جدید محصول محبوب ایران خودرو

      اقتصادنیوز : ایران خودرو برای محصول محبوب خود قیمت جدید اعلام کرد تا متقاضیان این خودرو شوکه شوند.

    کارگزاری مفید