3 گزینه اصلی معاون اولی ابراهیم رئیسی

کدخبر: ۱۶۸۷۵۹
درحالی که برخی پیش بینی می کنند سید ابراهیم رئیسی امروز در همایش مصلای تهران، محمدباقر قالیباف را به عنوان معاون اول خود معرفی خواهد کرد، اما برخی دیگر از رسانه ها از گزینه های دیگری برای معاون اولی نام می برند.
3 گزینه اصلی معاون اولی ابراهیم رئیسی

به گزارش خبر فوری، پیش از این نامه نیوز نوشته بود که ابراهیم رییسی در اولین واکنش خود به کناره گیری قالیباف از انتخابات، اعلام خواهد کرد که محمد باقر قالبیاف را به عنوان معاون اول خود برخواهد گزید. همچنین سیدمحمد حسینی، عضو ارشد جمنا هم به انتخاب گفته بود: احتمال اینکه قالیباف معاون اول رئیسی شود زیاد است.

با این وجود دو هفته قبل سایت شفاف و نیز خبرآنلاین در تحلیلهایی پیرامون تیم همراه سید ابراهیم رئیسی این گمانه را مطرح کرده بودند که احتمالا قرار است سعید جلیلی به عنوان معاون اول رئیسی انتخاب شود. پیش از این برخی دیگر از منابع، احتمال داده بودند جلیلی وزیر خارجه کابینه احتمالی سید ابراهیم رئیسی شود.

اما افزون بر این دو، یک نام دیگر هم برای معاون اولی رئیسی مطرح است: علی نیکزاد. او وزیر مسکن دولت محمود احمدی نژاد بود و وقتی سید ابراهیم رئیسی حکم او را به عنوان رئیس ستاد خود منتشر کرد، کم نبودند آنها که می گفتند نیکزاد، از گزینه های معاون اولی کابینه احتمالی رئیسی است.

به این ترتیب فارغ از آنکه پیش بینی ها برای معرفی گزینه معاون اولی رئیسی امروز در مصلای تهران درست باشد یا نه، باید دید که رئیسی خواهد توانست در رقابت با حسن روحانی پیروز شود یا اینکه مجبور به بازگشت به مشهد در مقام تولیت آستان قدس رضوی خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید