شور انتخاباتی مردم در پایتخت به اوج رسید

کدخبر: ۱۶۸۸۶۸
تبلیغات انتخابات نامزدهای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در پایتخت در حالی که یک شب دیگر به زمان تبلیغات انتخاباتی باقی مانده است، وارد مرحله جدیدی شده است.
شور انتخاباتی مردم در پایتخت به اوج رسید

به گزارش ایرنا، ستاد های انتخاباتی نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در پایتخت امشب شاهد حضور تعداد زیادی از هواداران بود که با تجمع مقابل این ستادها شعارهای حمایتی سر می دادند.

هواداران با در دست گرفتن تصاویر و دست نوشته هایی بر حمایت خود از نامزد مورد علاقه شان تاکید می کنند و از دیگر مردم نیز می خواهند با آنان همراه شوند.

در خیابان ولیعصر به سمت میدان ونک و میرداماد کاروان هایی در حمایت از حسن روحانی و سید ابراهیم رییسی به راه افتاده اند و موتورسواران با در دست داشتن تصاویر این نامزدها همراه با بوق زدن فضای انتخاباتی را پرشورتر از شب های گذشته کردند.

حضور نیروی انتظامی در خیابان ها و میدان های پایتخت برای تامین امنیت مردم پر رنگ تر از شب های گذشته است.

در کنار فعالیت نامزدهای ریاست جمهوری، نامزدهای انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی نیز در ششمین شب از تبلیغات انتخاباتی فعالیت بیشتری را آغاز کرده اند و این فعالیت آنان فضای تبلیغاتی را با شور و حال بیشتر همراه کرده به گونه ای که تب و تاب تبلیغات انتخاباتی بیشتر شده است.

برخی حامیان نامزدها در کنار چراغ قرمز خیابان ها ایستاده اند و پوسترهای تبلیغاتی را بین مردم توزیع می کنند.

ترافیک خیابان فلسطین فرصتی به مردم داد تا شیشه های خودرو خود را پایین بکشند و با اطرفداران رقیب نامزد مورد حمایت خود بحث و تبادل نظر کنند.

تصاویر حسن روحانی پشت شیشه اکثر خودروها در خیابان کاج نصب شده بود و سرود دوباره ایران روی ضبط برخی از خودروها در حال پخش بود.

تعدادی از هواداران حسن روحانی در چهار راه سعادت آباد تجمع کرده بودند و شعارهای حمایتی از این نامزد انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری سر می دادند.

تبلیغات نامزدهای انتخابات از ساعت هشت صبح پنج شنبه به بعد ممنوع است و انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی و میاندوره ای مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح روز جمعه هفته جاری آغاز می شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید