حاشیه سفر روحانی به اهواز / ما که هوا نداریم ؛ هنوز هواتو داریم

کدخبر: ۱۶۸۸۸۹
سفرهای انتخاباتی روز سه‌شنبه حسن روحانی حواشی به همراه داشت.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز (سه‌شنبه) نیز مانند دو روز گذشته با انجام دو سفر انتخاباتی در جمع هواداران زنجانی و خوزستانی خود به سخنرانی پرداخت.

وی که دوشنبه شب در زنجان اقامت داشت، صبح سه‌شنبه با همراهی مسعود سلطانی‌فر در سالن ۶ هزار نفری این شهر به سخنرانی پرداخت.

در این تجمع حامی روحانی با در دست داشتن پلاکاردهای سبز و بنفش و با سر دادن شعار های «روحانی قهرمان، خوش آمدی به زنجان»٬ «رای امید ملت٬ خوش آمدی به زنجان» و «روحانی زنده باد، خاتمی پاینده باد» از او استقبال کردند.

آنها همچنین در تشویق به روش ایسلندی با هر ضرب طبل، به صورت هماهنگ «یا حسین» را تکرار می‌کردند. همزمان با ورود حسن روحانی به سالن انقلاب زنجان، دو صخره نورد با بالا رفتن از دیوارهای سالن محل سخنرانی پرچم بزرگ ایران را در سقف این سالن بر افراشتند.

روحانی بلافاصله پس از سخنرانی در زنجان، این شهر را به مقصد اهواز ترک کرد.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری پانزدهمین سخنرانی انتخاباتی خود را با همراهی محمود حجتی در ورزشگاه تختی اهواز  و در جمع هوادارن خود انجام داد.

حامیان خوزستانی تدبیر و امید که به تعبیر حسام‌الدین آشنا شمار آن‌ها به ۴۰ هزار نفر می‌رسید، با سر دادن شعار هایی نظیر  «سلام بر خاتمی، درود بر روحانی»، «روحانی٬ روحانی٬ حمایتت می‌کنیم» و «وصیت هاشمی٬ حمایت از روحانی»، کاندیدای مورد حمایت خود را تشویق می‌کردند.

افراد حاضر در وزرشگاه تختی اهواز همچنین شعار «ما که هوا نداریم٬ هنوز هواتو داریم» را در حمایت از رییس دولت تدبیر و امید سر می‌دادند که روحانی با بیان اینکه «روحانی دلش به هواداری شما خوش است» پاسخ هواداران خود را داد.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در بخش‌هایی از سخنرانی خود در جمع حامیان خوزستانی خود نسبت به کناره گیری اسحاق جهانگیری از رقابت‌های انتخاباتی به طرفداری از او واکنش نشان داد و با تمجید از جهانگیری این حرکت را اقدامی در جهت افزایش محبوبیت او عنوان کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید