بوریس جانسون:

انگلیس به دنبال راهکار مبادله غیر دلاری با ایران است!

کدخبر: ۲۱۲۸۲۷
اقتصاد نیوز: وزیر امور خارجه انگلیس از تلاش برای یافتن یک راه حل بانکی برای مبادلات غیر دلاری ایران در دوره بازگشت تحریم ها خبر داد. بوریس جانسون که خواستار ماندگاری آمریکا در برجام بود، پس از خروج آمریکا موضع خود را علیه تصمیم دونالد ترامپ اعلام کرده بود.
انگلیس به دنبال راهکار  مبادله غیر دلاری با ایران است!

به گزارش اقتصاد نیوز، بوریس جانسون در پاسخ به سوالی که راهکار مبادلات بانکی غیردلاری با ایران را جستجو می کرد، گفت: «در حال تلاش برای یافتن یک راه حل مناسب هستیم».

بوریس جانسون خواستار خویشتنداری ایران شد

وزیر خارجه انگلیس گفت مادامی که ایران از توافق هسته‌ای پیروی کند، لندن نیز به عنوان یکی از طرف‌های برجام در این توافق باقی خواهد ماند.

بوریس جانسون خواستار خویشتنداری ایران شدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از شبکه الجزیره، بوریس جانسون، وزیر خارجه انگلیس، طی بیانیه‌ای که روز (چهارشنبه) در مجلس عوام این کشور قرائت کرد، گفت: مادامی که ایران از توافق هسته‌ای پیروی کند، انگلیس نیز، به عنوان یکی از طرف‌های برجام، در این توافق باقی خواهد ماند.

وی افزود: همه تلاش خود را برای جلوگیری از خروج آمریکا از توافق هسته‌ای به کار گرفتیم. 

وزیر خارجه انگلیس همچنین خواهان خویشتنداری ایران شد. بوریس جانسون مدعی شد توافق هسته ای با ایران مسأله ای ضروری برای امنیت انگلیس به شمار می رود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید