آخرین اخبار: حملات موشکی امروز در سوریه و سرزمین‌های اشغالی+فیلم+عکس

کدخبر: ۲۱۲۹۴۷
اقتصاد نیوز: از بامداد امروز سوریه و اسرائیل، آتشباران موشکی در آسمان دمشق و سرزمین های اشغالی به راه انداخته اند. برای اطلاع از آخرین اخبار رسمی و غیررسمی همچنین تصاویر و فیلم های منتشر شده با اقتصاد نیوز همراه باشید.
آخرین اخبار: حملات موشکی امروز در سوریه و سرزمین‌های اشغالی+فیلم+عکس

آخرین اخبار درگیری نظامی سوریه و اسرائیل

 

روسیه: پدافند هوایی سوریه بیشتر موشک‌های اسرائیلی را منهدم کرد

ایران به اسرائیل حمله نکرده است/ پایگاه نظامی در سوریه نداریم

فیلم انهدام موشک های اسرائیلی در آسمان سوریه

اولین واکنش صفحه اینستای سردار سلیمانی پس از حمله به اسرائیل

ادعای وزیر جنگ‌ اسرائیل

اقتصاد نیوز: آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی است: ارتش این رژیم شب گذشته «تقریبا تمام تاسیسات ایران در سوریه» را هدف قرار داده است.

ارتش سوریه 50 موشک به مواضع اسرائیل شلیک کرد نه ایران!

نماینده پارلمان سوریه گفت: ارتش سوریه (و نه ایران) 50 موشک (و نه 20 موشک) به مواضع اسرائیل شلیک کرده که اکثر آنها به هدف اصابت کرده اند.

آخرین فیلم موشک باران در بلندی‌های جولان

شبکه الجزیره در حالی از ایران در این درگیرها نام می برد که سوریه رسما اعلام کرده به تلافی حمله های اسرائیل به سوی سرزمین های اشغالی موشک پرتاب کرده است

تصاویری از حملات موشکی سوریه به نقاط راهبردی رژیم صهیونیست

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد نیروهای ایرانی بیش از 20 فروند راکت از سمت سوریه به فلسطین اشغالی شلیک کرده‌اند که برخی از آنها رهگیری شده‌اند. موشک‌های ارتش سوریه 10 هدف اصلی نظامی در جولان را هدف قرار داده اند.

حمله رژیم صهیونیستی به سوریه و پاسخ دمشق/اسرائیلی‌ها به پناهگاه‌ها رفتند

یک منبع نظامی سوریه به سانا گفت، سامانه‌های دفاع هوایی سوریه ده‌ها موشک اسرائیلی را منهدم کرده و مانع از اصابت اکثر آنها به اهدافشان شدند، اما برخی به تعدادی از گردان‌های دفاع هوایی،‌ سیستم رادار و انبار تسلیحاتی اصابت کرد. ارتش رژیم صهیونیستی نیز با انتشار بیانیه‌ای به حملاتش به خاک سوریه اذعان کرد.

خفگی خلبان امریکایی در آسمان سوریه

خلبان یکی از دو هواپیمای جنگنده Boeing F/A-۱۸E/F Super Hornet نیروی دریایی امریکا در جریان اجرای ماموریت بر فراز خاک سوریه کمبود اکسیژن را احساس کرده و بطور اضطراری در پایگاه هوایی اینجیرلیک در ترکیه فرود آمد.

 

حجم ویدیو: 10.85M | مدت زمان ویدیو: 00:00:48 دانلود ویدیو
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید