حمله مسلحانه 2 مهاجم به پلیس عربستان / پلیس سعودی کشته شد

کدخبر: ۲۱۷۴۵۳
اقتصاد نیوز: وقوع تیراندازی در شهر طائف عربستان با کشته شدن پلیس سعودی به دست مهاجمان ناشناس همراه شد. بنابر برخی گزارش‌ها، دو مهاجم ناشناس با حمله به یک افسر پلیس در شهر طائف در شرق مکه، او را با ضربات چاقو به قتل رساندند و سپس وارد یک مرکز نظامی شدند و تیراندازی کردند.

به گزارش اقتصاد نیوز، به نقل از خبرنگاران جوان، تیراندازی در شهر طائف عربستان رخ داد. فعالان سعودی از تیراندازی در شهر طائف در غرب عربستان خبر دادند.

بنابر برخی گزارش‌ها، دو مهاجم ناشناس با حمله به یک افسر پلیس در شهر طائف در شرق مکه، او را با ضربات چاقو به قتل رساندند. مهاجمان سپس با اسلحه و خودروی پلیس مذکور وارد یک مرکز نظامی شدند و اقدام به تیراندازی کردند.

شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر تصاویری از ناآرامی های بامداد پنج شنبه در شهر طائف در غرب عربستان پخش کرد. در تصاویر پخش شده، حضور گسترده نیروهای امنیتی و پلیس عربستان در خیابان ستین شهر طائف مشهود است و صدای تیراندازی نیروهای امنیتی به گوش می رسد.

گفته می‌شود یکی از مهاجمان پس از تبادل آتش با نیروهای امنیتی، زخمی و دستگیر شد؛ اما نفر دوم موفق به فرار شده است. وزارت کشور عربستان هنوز درباره این حادثه اظهارنظر نکرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید