پورمحمدی ضمن قدردانی از رئیس جمهوری:

منافقین از دستمال توالت در ذهن صدام پست‌تر بودند

کدخبر: ۲۲۴۰۹۳
اقتصادنیوز: دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه از مواضع صحیح، انقلابی و درست رئیس جمهوری قدردانی می‌کنیم، تأکید کرد: این وحدت و همگرایی باید ادامه یابد چون راه و رمز رستگاری ما در تداوم همگرایی است.
منافقین از دستمال توالت در ذهن صدام پست‌تر بودند

به گزارش اقتصادنیوز، به نقل از ایرنا؛ مصطفی پور محمدی امروز در کنگره جامعه جوانان متحد اسلامی افزود: چند روز پیش منافقین در پاریس همایشی برگزار کردند. اوج ذلت جبهه دشمن است که به منافقین متوسل می شود.

وی ادامه داد: طولانی ترین مذاکره با رئیس جمهوری پیشین عراق را من داشتم. در سالهای 1374تا 1376 بیش از چهار ساعت با صدام حسین در چند جلسه مذاکره کردم. صدام در جایی به من گفت که جماعت رجوی که نگرانش هستید، کی هستند؟ آنها را بیرون می ریزیم. 

پورمحمدی با بیان اینکه منافقین از دستمال توالت در ذهن دژخیم عراق پست تر بودند، گفت: آنها در زمان جنگ ایادی رژیم سفاک صدام بودند. کسانی که در پی فروپاشی ایران هستند، دستشان خالی است و جریان معارض ایران با نکبت ترین گروه پیوند خورده است. 

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز توضیح داد: مقام معظم رهبری از قول رئیس جمهوری پیشین آمریکا می گوید که ایالات متحده در منطقه خاورمیانه هفت هزار میلیارد دلار هزینه کرد تا بر منطقه مسلط شود اما منطقه در دست ایران است.

پورمحمدی با بیان اینکه در کشور مشکل حزب نداریم در عین حال یادآورشد که ما مشکل ساختار و کارکردهای حزبی داریم. نیروهای متفکر، عملیاتی، جسور، انقلابی و پای کار کم داریم و نیازمند تحول ساختارها و رویکردها در فضای سیاسی کشور بویژه در میان اصولگرایان هستیم.

به عقیده دبیرکل جامعه روحانیت مبارز ، درگیری که میان جریان استکبار جهانی و نیروهای موحد، ظلم ستیز و انقلابی مشاهده می کنیم برای جامعه جهانی یک فرصت و برای جمهوری اسلامی یک امتیاز است.

وی افزود: فضای جهانی در سیطره قهقهرایی و مادی گرایی است و جمهوری اسلامی برای جامعه جهانی یک فرصت است تا ندای حق طلبی. انسانیت ناب، هویت بخشی انسان ها و مبارزه با ظلم بلند کرده و با گام های استوار حرکتی عمیق و باشکوه به وجود آورده است. در این راه جمهوری اسلامی و ملت ایران هزینه می دهد اما دستاورد آن حرکت رهایی بخش جهانی است. 

پورمحمدی گفت که آیا مبارزه با رژیم صهیونیستی و دفاع از فلسطین به هزینه ها، دردسرها و فشارهای تحمیلی اش می ارزد؟ این موضوع ها با جنگ روانی علیه ملت ما در جریان است. تا پیروزی انقلاب اسلامی و اشغال جنوب لبنان در سال 1982 میلادی، رژیم صهیونیستی در هر جنگ و حرکت سیاسی پیروز بود و قدرت مسلط بر منطقه بود اما با شکل گیری انقلاب اسلامی نمودار حرکتی اسرائیل سیر نزولی به خود گرفت.

وی تاکید کرد: امروز دیگر رژیم صهیونیستی حرفی از دولت بزرگ اسرائیل یا نیل تا فرات نمی زند بلکه در پی تامین امنیت درون مرزهای خود است. 

پورمحمدی با بیان اینکه جمهوری اسلامی مانع فروپاشی تمدن اسلامی شد، گفت: بحث فلسطین و مردم آن و اسرائیل، بحث جنگ صلیبی و سلطه غرب بر اسلام است. این جمهوری اسلامی بود که به فریاد اسلام رسید اگر امروز سخنی از اسلام و ارزش های اسلامی می شنوید به خاطر جمهوری اسلامی است. 

همچنین «میثم نیکفر» دبیرکل جامعه متحد اسلامی گفت: این تشکل سیاسی از سال 1385 تاکنون صد جلسه داشته است، همچنین این مجموعه در بیش از 20 استان کشور دفتر دارد. سعی کردیم به حزب جوانان نقشی در عرصه سیاست داشته باشیم.

نیکفر با بیان اینکه در جلسات مختلف پی بردیم که کشور مشکل منابع انسانی دارد، افزود: نسل اول و دوم انقلاب به زودی بازنشسته می شوند و باید نسل سوم به عنوان مدیران آینده جایگزین آنها شوند این در حالی است که مدیران شایسته ای از این نسل تربیت نکرده ایم. 

دبیرکل جامعه متحد اسلامی اظهار داشت: یکی از الزامات مردم سالاری، نظام حزبی منسجم و فعال است. در دنیا نظام حزبی رو به انقراض است و ترامپ آخرین میخ را بر تابوت نظام حزبی کوبید. مردم از نظام حزبی ایستا استقبال نمی کنند.

نیکفر ادامه داد: در شرایط فعلی به این نتیجه رسیدیم که نام تشکل را به 'حزب بیداری اسلامی' تغییر دهیم تا حوزه فعالیتش گسترده تر شود.

جامعه جوانان متحد اسلامی نام تشکلی اصولگراست که در سال 1385 با حضور جمعی از دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه ها فعالیت خود را آغاز کرد. دومین کنگره این تشکل سیاسی عصر پنجشنبه چهاردهم تیرماه با حضور جمعی از چهره های سیاسی و فعالان حزبی برگزار شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید