واکنش واعظی به دوتابعیتی بودن روحانی؛ اگر شهامت دارند اسم ببرند تا بتوانیم پیگیری کنیم +صوت

کدخبر: ۲۳۷۰۴۲
اقتصادنیوز: محمود واعظی درباره انتساب ادعای مبهم عضو کمیته تحقیق و تفحص از مدیران دوتابعیتی به رئیس‌جمهور گفت: او اگر شهامت دارد اسم بیاورد تا پاسخش داده شود.
واکنش واعظی به دوتابعیتی بودن روحانی؛  اگر شهامت دارند اسم ببرند تا بتوانیم پیگیری کنیم +صوت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، ابوالفضل ابوترابی عضو کمیته تحقیق و تفحص مجلس درباره مدیران دوتابعیتی روز یک‌شنبه ۲۸ مرداد در گفت‌وگویی ادعا کرد «مسئولی در بالاترین رده کشور برای تحصیل به اسکاتلند رفته و در آنجا تابعیت انگلیس را پذیرفته». پس از آن کانال های منسوب به مخالفان دولت در شبکه های مجازی منظور و خطاب این نماینده مجلس را متوجه رئیس جمهور کردند، حتی هفته نامه 9دی منسوب به حمید رسایی در تیتر نخست خود نوشت «ابهام در تابعیت دوم حسن روحانی».

گرچه ابوترابی اعلام کرد «هفته نخست شهریور لیست ۱۰۰ نفره دوتابعیتی‌ها را به رسانه‌ها می‌دهیم» اما هفته دوم شهریور هم به پایان رسید و خبری از انتشار لیست نشد.

محمود واعظی در واکنش به انتساب ادعای این عضو کمیته تحقیق و تفحص از مدیران دوتابعیتی به رئیس جمهور گفت: این اظهارات کذب محض است و مردم بدانند که دروغ از این بزرگتر نمی شود. او اگر شهامت داشت به جای آنکه این طور صحبت کند، اسم می آورد تا ما بتوانیم شکایت کنیم.

رئیس دفتر رئیس جمهور افزود: الان اگر شکایت کنیم می گویند «منظور ما رئیس جمهور نبود، ما گفتیم یک مقام عالی رتبه و این تعبیر تا فلان رده هم بیان می شود». او اگر شهامت دارد اسم بیاورد تا پاسخش داده شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید