دادگاه متهمان فساد بانک سرمایه / متهم: همه گزارشات را قبول دارم

کدخبر: ۲۶۵۳۷۵
اقتصاد نیوز: چهارمین جلسه رسیدگی به پرونده فساد در بانک سرمایه در شعبه سوم دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی آغاز شد.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از فارس، چهارمین جلسه رسیدگی به پرونده فساد در بانک سرمایه با حضور سه متهم پرونده در شعبه سوم دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی آغاز شد.

در این جلسه ۳ متهم پرونده و وکلایشان حضور دارند.

متهم: همه گزارشات را قبول دارم

در ابتدای جلسه رسیدگی به پرونده فساد در بانک سرمایه قاضی مسعودی مقام گفت: در جلسه قبل دائما متهمین میفرمایند که زیرمجوعه شان کارها را انجام داده و در مورد اتهام انتسابی خودشان پاسخ نمی‌دهند در حالی که باید برای تنویر افکار عمومی و دفاع از خود از اقدامات خودشان بگویند.

پس از آن دادگاه خطاب به محمد رضا توسلی گفت شما به مشارکت عمده در نظام پولی و بانکی به میزان 25 هزار 12 میلیارد و 616 میلیون ریال متهم هستید.

توسلی گفت: مدت 40 سال در جهاد سازندگی، جنگ و مجلس شورای اسلامی و 8 شرکت بزرگ هیأت مدیره بودم ، که حسابرس و بازرس قانونی داشتند که حسابرس‌ها آئینه تمام نمای قانون است.

من در آنجا هیچ کدام از این اظهارات نشده که وثایق کم شده  و کارتن خواب بودم. سال 94 هم که آقای حیدرآبادی آمدند صورت‌های مالی را پیش من فرستادند. که من گفتم قبل از گزارش حسابرس چرا صورتهای مالی را فرستادید؟ که ما سال 94 را کلاً امضا نکردیم پس می‌شود سال 90-91 و 93.

وی افوزد: من پولی بانکی نیستم و من مهندس عمران هستم. وقتی آمدم آقای دکتر کاظمی بودند بعدا آقای بخشایش آمدند. آقای شیانی بیشتر بانک صادراتی بودند و سال 91 و 92 هی اتفاقی در بانک نیوفتاد.

توسلی گفت: گزارشاتی که شما فرمودید من همه را قبول دارم چون چیزی است که اتفاق افتاده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید