وکیل سابق ترامپ در جلسه غیر علنی کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا شهادت خواهد داد

کدخبر: ۲۶۵۳۸۳
اقتصاد نیوز: وکیل سابق رئیس‌جمهوری آمریکا در روزهای آتی در جلسه غیر علنی کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا شهادت خواهد داد. او پیشتر جلسه‌ با یک هیات دیگر کنگره را به علت نگرانی از تهدیدات ترامپ به تعویق انداخته بود.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، مایکل کوهن، وکیل شخصی سابق دونالد ترامپ که به جرایمی از جمله نقض‌های مالی کمپین حین کارزار انتخاباتی ۲۰۱۶ اذعان کرده و از ماه مارس زندانی می‌شود، پیشتر نسبت به حضور در جلسه اطلاع‌رسانی به کمیته مجلس نمایندگان آمریکا بابت تهدید خانواده‌اش از سوی ترامپ ابراز نگرانی کرده بود.

آدام شف، نماینده دموکرات و رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا در بیانیه‌ای گفت: کوهن نگرانی‌هایش را بابت امنیت خود و خانواده‌اش را به اطلاع این کمیته رسانده است و همگی آنها از سخنان نامناسب رئیس‌جمهوری آمریکا و وکیل او نشأت می‌گیرد. این حملات به خانواده کوهن باید متوقف شود.

به گزارش رویترز، کوهن هفته گذشته با اشاره به این تهدیدات شهادت مقابل جلسه علنی کمیته نظارت نمایندگان مجلس نمایندگان آمریکا را که هفتم فوریه بود، به تعویق انداخت. هنوز تاریخ جدیدی برای این جلسه معین نشده است. مایکل کوهن هفته گذشته از سوی کمیته اطلاعاتی سنا برای اواسط فوریه احضار شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید